Hotwife&Cukoldpar Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 som dere vil se av bildet av min cuckold så er det ikke helt lett å finne noen som kan cucke han rent fysisk, men det betyr ikke at det ikke er fullt mulig å prøve å få til en date med meg for å cucke han på andre måter... ;-) Ta kontakt Bull's hilsen Hotwifen Siter
iorna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 det var en utrolig deilig pikk, den tente kjæresten min på. Ja jeg også faktisk. . . Nåja, vi stiller opp på det meste vi, kom med ønsker så er vi igang. :-) iorna Siter
Gjest Norwegianhubby Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Bra utstyr Mange måter å "cucke" en mann på Alle har sin egen kryptonite Siter
Hotwife&Cukoldpar Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Ja det skulle vel være en mulighet for det. Hvor i verden holder dere hus da? Siter
Dressur Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Ja det var er deilig bilde. Jeg er en Bull, som liker å dominere med ridepisk og herse. Kunne tenke meg og pisket han på rumpa med ridepisken min før jeg kommanderte han til å føre pikken min inn i deg. Så hadde jeg kommandert han ut for å vaske bilen min, mens jeg holdt på med deg... Ta gjerne kontakt med mailadresse så svarer jeg med bilde. Er fra Oslo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.