Gå til innhold

par søker mann

vitre

Anbefalte innlegg

hei er en mann på 45år 185 90kilo og elsker kvinner som er eldre enn meg jeg er med på det meste spesielt når dama liker og få god stor kuk min er på 23 cm i stående ok håper på svar fra dere jeg bor i oslo men er mobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg er 55 og vil gjerne få treffe Dere

Har vært i et forhold med dame som dominerte meg. Hun har funnet en annen for mange år siden, men fortsetter å dra litt nytte av meg fremdeles. I dag ringte hun og ville ha barbering samt litt annet hun trengte av ting hun hadde glemt å kjøpe. Jeg må ta henne i mot, barbere hennes nyyydelige fitte og som regel slikke henne tilo hun kommer. ( en sjelden gan får jeg også tømme meg )

I dag skjedde ikke allt som vanlig. Hun kom inn, satte seg og fikk barbert seg, tok det hun trengte og jeg fikk følge henne tilbake til bilen. Allt var gjort å 20 min. Jeg måtte følge henne til bilen og bære allt hun skulle ha med. Hun fortalte at hun bare ville være barbert for å kjenne våren bedre under kjolen om dagen, samt at hun hadde lovet sin kjæreste å være barbert og til hannes disposisjon i kveld.Hun gledet seg til å kjenne ham tømme seg i henne sa hun. Beskjeden til meg derimot var å runke og tømme meg kl 23 00, så dro hun.

Hun ringte 10 min senere og gav meg et oppdrag. Finn noen som vil ha nytte av deg. Samme hvordan. Inntil det skjer skal hun bestemme og styre mitt sexliv. Hun bestemmer når jeg får komme og skal ha meg som sin slave inntil andre vil bruke meg. Da trekker hun seg tilbake og gjør som en ev annen sjef bestemmer.

Derfor, vil gjerne treffe Dere og prøve om Dere vil ha meg hos Dere..

Nevalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hallo. Jeg er en mann, midt i 50 årene. Jeg er ikke styggere enn de andre. Er velutstyrt og kåt. Jeg kommer gjerne og tar en prat med kona i huset. Store bryster og sexy for alderen skal bli bare godt. Er hun barbert i tillegg så er det bare herlig. Hører fra dere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...