Gå til innhold

Grov kuk i Oslo søker par for lek


BullOslo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mann på 30, bosatt i Oslo, søker et cuckold-par for felles moro.

 

Har erfaring som bull fra tidligere.

 

Paret jeg søker, er bevisste på at dette er en lek som skal være til glede for alle tre - det vil si ikke bare "tøm og røm" for min del, eller bare at kona skal få seg noe på si, men at også cuckoldens interesser skal ivaretas.

 

Om hun er underdanig, dominant eller "nøytral", er ikke så viktig for min del. Det er derimot ønskelig at cuckolden er underdanig. (I vårt spill, for det er dét det er, han er ikke nødvendigvis underdanig i det daglige).

 

Hun finner nytelse i å ha andre menn, kanskje også å ydmyke ham - han finner glede i den deilige ydmykelsen det er at en annen mann har sex med henne - gjerne også å bli satt på plass av henne og/eller meg.

 

Jeg har også et ønske om å få cuckolden til å måtte sammenlikne pikken sin med min - hun kan gjerne "hjelpe" ham klar med noen isbiter på kuken hans først :) - så kunne vi ta et bilde av seansen, uten ansikter, og postet dem her på forumet, til cuckoldens glede og ydmykelse :)

 

Er tilhenger av å ikke drøye det for lenge med mailing og chatting, før vi eventuellt møtes på café for en kjemi-sjekk.

 

Bilde av kuken finnes i albumet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! du kan se på profilen vår om det kan være noe - men noen sammenlligning med isbiter blir det ikke tale om - jeg har en kuk som sannsynligvis er minst like stor som din så jeg har ikke noen behov for å bli ydmyket, men ellers er det greit det du skriver. P.S: Det er også en forutsetning at du matcher oss intellektuelt, ikke fordi at vi er så veldig smarte men kan ikke tenke oss noen som ikke er litt smart da.. mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! du kan se på profilen vår om det kan være noe - men noen sammenlligning med isbiter blir det ikke tale om - jeg har en kuk som sannsynligvis er minst like stor som din så jeg har ikke noen behov for å bli ydmyket, men ellers er det greit det du skriver. P.S: Det er også en forutsetning at du matcher oss intellektuelt, ikke fordi at vi er så veldig smarte men kan ikke tenke oss noen som ikke er litt smart da.. mvh

 

Kjære "Elsker til henne"! :)

 

Dersom du mannen i paret deres ikke føler seg komfortabel med å bli dominert av en mann med større kuk enn ham, så skal dere selvfølgelig heller ikke gjøre det.

Denne leken skal jo være til glede for alle parter, ikke sant? ;)

 

Ut ifra det dere skriver, tror jeg desverre at dere diskvalifiserer dere fra min interesse - men jeg ønsker dere lykke til i deres videre søken etter en elsker til henne.

 

Se på kontaktannonsen som "Cuckoldpar" - de har svart her - har lagt inn. Der kommer det nok litt tydeligere frem hva både de, og jeg, ønsker ;-)

 

Ad kognitive evner, som dere nevner til sist: Tror nok ikke det er der det ville strandet, men heller preferansene rundt settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...