Gå til innhold

Leke med en kone, Oslo fredag 5/11!


cuckoldoslo

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Jeg skal ut på byen i Oslo til fredag. Julebord! Jeg søker spenningen. Hva det nå kan innebære!? Jeg søker en gift kvinne, som tenner på/får lov til å flirte med en annen mann, by seg frem, ha en hyggelig aften. Kanskje går hun truseløs. Kanskje tenner hun på å kline litt i smug, eller enda værre-suge av en mann bak et hjørne og komme smygende hjem med lukten av fremmed mann! Jeg ønsker således ikke ren "knulling". Jeg liker det raffinerte, spennende og litt ulovlige. Jeg er selv gift.

 

Jeg er 41 år gammel, ser godt ut, typete, glimt i øyet, har humor og humør. Jeg er ren og pen og liker såpe og vann! Du kan føre en samtale med meg og jeg har vett i hodet. Jeg er maskulin, røff og har en god pikk på en 18-19 cm, om det er av interesse. Jeg er lettere dominant.

 

Ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...