Gå til innhold

Min første erfaring


Mikke

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg akkurat passer inn i def. Cukold, da jeg ikke tenner på den ydmykheten som det ofte referes til.. men heller en som tenner på det å kunne gi dama mi (som er HOT) tilgang til litt ekstra..

 

forrige helg ble vel første erfaring med å la henne tirre en mann uten at jeg var til stede.. før hun dro ham med hjem.. slik hun fikk både i pose å sekk..

 

Hun dro på byen med noen venninder, og før hun dro snakket jeg med en som vi hadde hatt litt kontakt med på nettet tidligere. Nevnte at hun skulle ut, og hørte med ham om han ville stille som sjåfør når hun skulle hjem..

 

Han stilte lydig opp.. og vi hadde snakket så vidt om noen forskj.. scenarioer som kunne utspille seg om tingene klaffet.

 

Det tok litt tid fra hun ble hentet før jeg hørte noe mer.. da hun ringte å sa at nå kom de..

Hun var tydelig småfull og kåt.. og jeg ante at noe mer hadde hent på hjemturen en kun en biltur ;)

 

Hun begynte å kline med meg.. og si at hun var fornøyd med taxi sjåføren.. før hun dro av seg strømpebuksene, som ikke hadde noe under..

 

Det gikk ikke lang tid før vår nye venn gikk ned på kne og begynte å pleie fruen ;)

 

... more 2 come..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

vel.. jeg er ikke den mest aktive brukeren.. og beklager at det ikke har kommet mer info her.... men slik går no dagan :p

 

og til deg Sissy_annabella:

 

Han brukte først fingrenen... og jeg hørte at hun var våtere en våtest... han byttet fort ut fingrene med tungen.. Det ble så fuktig at vi fant ut at sofan ble et lite egnet sted.. så vi forflyttet oss opp til soverommet :) Kvelden ble vel det man kan definere som rå og frekk opplevelse;)

 

Fikk senere vite at han hadde en pick-up med kun 3 seter i front, hvor av barnesetet stod på passasjersetet, så hun måtte sitte i midten med girspaken mellom bena..

 

Han hadde tidlig fått lov til mer en å stryke henne på låret... og fingret henne godt under kjøreturen.. før han så svingte av på en busslomme.. og kona gikk ned å sugde ham som en form for betaling for turen :p (i og for seg ett av scenarioene vi tidligere hadde snakket om... det viste seg til slutt at alle scenarioenen ble bringt til live samme kveld :p )

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...