Gå til innhold

En liten bonus..


blover

Anbefalte innlegg

Min første post her, jeg bare må fortelle om dette.. :)

 

Kjøpte for ca et år siden en sånn nøkkel knipe lydoppdager som også kan brukes som USB stick og har brukt den hovedsakelig på møter og lignende der jeg senere kan gå inn å høre for å få med meg alt og hadde ikke tenkt over at denne hang på nøkkel knipet mitt da min kone lånte bilen min for å, jepp, du gjettet det sikkert, for å besøke elskeren hun har hatt i et halvt år tid nå. Dette skjedde for ca to uker siden og da jeg i dag gikk inn på USB sticken for å se om det var noe jeg trengte å slette der før et møte så fant jeg et lydopptak som fylte hele kapasiteten på sticken, nesten ni timer med opptak faktisk (den tar bare opp lyd når det er lyd å høre så den har stor kapasitet) og forbauselsen min ble stor da det viste seg at min kone på et eller annet vis hadde klart å sette den på lydopptak når hun lånte bilen min for to uker siden..

 

Du kan tro ørene mine ble store da jeg hørte henne prate med elskeren sin hjemme hos ham, for det har jeg aldri hørt før og etter litt prat om vær og vind prat og litt kyssing satt jeg her og håpet for harde livet at den opptageren hadde tatt opp lydene når de hadde sex også og det hadde den!!

 

De første fire minuttene av det jeg tror er begynnelsen på knullingen er dempet av bakgrunns musikken de hadde satt på, men når den ga seg var det ingen tvil, for jeg kan tydelig høre min kone stønne og hennes elsker pese når de holder på og vel elleve minutter videre ut i opptaket går det for dem begge når han pesende kommer i fitta hennes! Fantastisk!! Jeg kan tydelig "se" for meg ansiktet hennes i det han tømmer seg i fitta hennes og ble, for å si det mildt, så kåt at jeg måtte slå av avspillingen og ta meg en tur på dass for å dra meg selv av og jeg juger ikke når jeg sier at jeg kom så og si med en gang...

 

Jeg hørte på opptaket et par ganger til og bare nøyt lyden av min kone og hennes elsker og hvordan hun stønnende og naken tar i mot ham før jeg hørte litt videre på opptaket. De lå og pratet og småkysset etter det og snakket om heller dølle ting og tang og jeg hadde nesten gitt opp håpet da min kone, med litt småhes røst, sa hun hadde lyst til å suge ham. Igjen kan jeg for mitt indre øye se hvordan elskeren hennes ligger på ryggen med min kone liggende over skrittet hans og suger på pikken hans og etter vel 17 minutter med deilige smaskelyder og småstønning fra min kone (hun elsker å suge pikk) og pesing fra hennes elsker brummer han at det snart går for ham og vel et minutt videre i opptaket gjør det faktisk det, går det for ham! Jeg kan tydelig høre hvordan han rykker til hver gang seden hans spruter inn i min kones munn og jeg hører smaske lydene hun lager inniblandt stønnene hans og vet at hun ligger og svelger for harde livet og hun gir seg ikke før han er helt tom! Dette var om mulig enda mer fantastisk å høre på og jeg måtte nok en gang ut på dass en tur og nok en gang kom jeg så og si med en gang ved tanken på dette. Helt utrolig opphissende å høre på!

 

Det resterende på opptaket var mer snikk snakk dem i mellom samt en del snorking etter at de sovnet og det skjedde desverre ikke mer. Det vil si, det gjorde det, for min kone fikk et skikkelig morgen nummer også, men det kom ikke med på dette opptaket desverre...

 

Så du kan tro jeg har fått noe nytt å høre på og jeg kommer mer eller mindre garantert til å sende med henne den opptageren neste gang også... :) For det var snadder å høre på, helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...