niklas Skrevet 11. april 2013 Share Skrevet 11. april 2013 Noen som ha en kone her på sør-vestlandet som trenger å bli pult av en skikkelig kuk? Tar du kontakt så skal jeg se om jeg kan bistå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Share Skrevet 24. mai 2013 Dumper denne her...! Er det noen som vil ha besøk av en veltrent bull, gjerne på dagtid. Primært rogaland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parsør Skrevet 24. mai 2013 Share Skrevet 24. mai 2013 Du får se og komme deg sørover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Share Skrevet 24. mai 2013 Høres ut som en god plan Sørlandet er fint på denne tiden av året ! Jeg sender en pm til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Share Skrevet 31. mai 2013 Noen som skal ut i Stavanger i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.