Gjest Stavangerpar Skrevet 6. april 2013 Share Skrevet 6. april 2013 Vi er et par fra Stavanger som søker erfaren bull, gjerne i alder 45-60 år. Du er en som vet hva dette handler om, og har både tid og anledning til å treffes jevnlig. Treff ukedager kan være greit, men vi setter også pris på treff helger, der en har bedre tid, og kan ta et glass vin med noe attåt... Det kan også være aktuelt å treffe henne alene. Du er som oss mer opptatt av kvalitet enn av kvantitet. Du er ikke i forhold, eller tilreisende som er intr i hotelltreff. Han her liker å ta bilder av henne sammen med andre. Den vi finner tonen med, og møter, er den som sammen med henne styrer hele opplegget. Noen seriøse der ute som tør, og kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekekameraten Skrevet 6. april 2013 Share Skrevet 6. april 2013 Jeg er klar. sjekk annonsen min her på siten. Lekekameraten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanator Skrevet 23. juni 2013 Share Skrevet 23. juni 2013 Ser man på! En svensk herre kanske kunde vara av intresse för er? Lämna en rad här på min sida så kan vi kanske snart ses för att känna av stämningen! M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skrevet 11. juli 2013 Share Skrevet 11. juli 2013 Det virker forlokkende men for forpliktende:-) Kos dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.