Gå til innhold

Lysten, utvikling og planlegging


t00l

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren (Line fortsatt ja, om dere lurte) hadde etterhvert som hendelsene forløp begynt å finne ut hvordan dette var, og at det var SERDELES vanedannende. Jeg trodde først at nå gikk forholdet ad undas, men der tok jeg veldig feil dere.

Jeg og Line hadde hatt en enorm utvikling i vårt forhold, det var slutt på utroskap i fra henes side, og jeg hadde fått en MEGET sexlysten pike som lot seg forsyne opptil flere ganger pr dag om hun fant ut det. Selvfølgelig som i alle forhold, var det ikke slik hver dag, men i perioder ble det mye mus på meg. Men Line fortsatte å fantasere og ble stadig mer og mer oppfinnsom på hva vi kunne gjøre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

line fikk seg jobb på et utested i Trondheim, det er et godt stykke unna hvor vi bodde da, så hun måtte anskaffe seg husvære. jeg drev med utdanning enda der vi var, så det var uaktuelt for meg å flytte på meg med det samme. Det ble slik at Line var hjemme hos meg mandag og tirsdag, noen ganger onsdager. Resten av kveldene gikk med på å jobbe. Så vi møttes lite denne perioden. Vi hadde hatt telefonsex flere ganger i det siste, men det ble på en måte ikke det samme om dere skjønner hva jeg mener. Så en onsdag avtalte vi at fredag skulle jeg kjøre innover og være hos henne, hun hadde tatt seg fri hele helgen slik at vi kunne finne på noe hyggelig sammen.

 

Fredagen kom og jeg satte meg i bilen og dro til trønderhovedstaden Jeg fikk avsluttet litt tidligere enn først antatt så det kom til å være igjen mye av fredagen da jeg kom frem.

 

Da jeg endelig var fremme og fikk satt fra meg bilen på et fornuftig sted, var det å finne ut hvor hun bodde. Line hadde gitt meg adressen. så jeg fant frem selv.

Etter litt leting og spørring fant jeg endelig frem, det var sånn ca midt i byen, rimelig sentralt husvære vil jeg si, kort gangavstand til de fleste uteplassene, som i trondheim ligger gangske tett sammen om dere har vært der. Jeg fant frem til døren, dette var en gammel bygård, med 4 ringeklokker. Den ene hadde ikke noe navn, og de tre andre navnene kjente jeg ikke, så det var greit å finne frem til riktig klokke. Hallo? hørte jeg i intercomen. Det var Line. Hei frøken! sa jeg, hun satte i et hyl og det buzzet i døren som på en gammel amerikansk film. Jeg gikk inn og begynte gå opp trappene. Jeg hørte en dør oppe et sted som åpnet seg og Line ropte, du må helt til tops!

Øverst oppe kom jeg frem til dama mi og hybelen hennes. Vi hadde avtalt at bopel her skulle være rimeligst mulig, så lenge hun ikke hadde mer jobb enn nå.

Jeg kom inn i en skrådelt hybel, der var det ene rommet delt av med en kjøkkenbenk, rommet var langt og trangt. vinduet var rett over senga og var røningsvei stod det.

Her var kjøkken, soverom og stue i ett. Jeg gikk meg en liten tur rundt for å se meg rundt hvordan hun hadde det, men her var det mest for å sove skjønte jeg.

 

Line sa "du må se badet da!" jeg åpnet den ene døren som rommet hadde og der var det like "romslig" som resten. akkurat nok plass til å snu seg omtrent, med et dusjforheng som var gjennomsiktig med fisker på. ikke akkurat fashion!

 

Jeg snudde meg mot Line og spurte, hvor larges ting hen da? jeg må jo ha et sted å sette fra meg bagen.

 

Hun gliste og kom med svar "det eneste denne leiligheten virkelig har! er lagringsplass! hun pekte på veggene. Der var det små skapdører med sprinkler på. flere av de, langs hele "ytterveggene" skikkelige gammeldagse kott.

 

Jeg gikk bort til den ene og åpnet den. tittet inn. Det var hele skråtakdelen bygget inn som lagringsplass. jaja sa jeg og skubbet bagen inn i den døra som var nermest kjøkkenet.

 

Etter litt kos og klining bestemte vi oss for å gå ut å spise, Line visste om flere bra spisesteder, og var guide for meg.

 

Etter et bedre måltid, påspandert av min kjære var kvelden begynt å sige på. Vi gikk tilbake mot leiligheten og jeg spurte om vi skulle ta en tur på byen. Line var med på den, men ville ikke innom jobben, for da risikerte hun at de trengte henne likevel.

 

Vi kom opp igjen i leiligheten og jeg gikk i dusjen. Jeg fant frem bagen min imens line gikk for å stelle seg.

 

Jeg fant frem bagen min og fant frem en gave til Line, jeg hadde forbredt meg litt.

 

Ut pakket jeg en liten sort kjole jeg hadde kjøpt til henne, sammen med en gave fra kondomeriet til ensomme kvelder.

 

Da Line kom ut igjen fra badet var hun ferdig sminket og hadde hatt på seg et dødssexy rødt undertøysett, Hun så pakken på sovesofaen og spurte om den var til henne.

 

Jeg nikket og smilte. Line rev opp innpakningen og der fant hun en sort plastpose sammen med en eske. Hun tok opp esken og spurte, er dette det jeg tror det er? (Line hadde ved flere anledninger over telefonen sagt at hun ønsket seg en dildo, men gruet seg for å kjøpe dette over disk. Da det ikke akkurat var tvil om hva det skulle brukes til.

 

jeg smilte og ga beskjed om å åpne den. Hun åpnet opp og der lå det en flaske med glid, og en sølvfarget dildo slik som denne: 1232109_091125152513_Silver_Vibrator.jpeg

 

hun smilte og pakket den opp og skrudde den på. holdt den inntil kinnet sitt og sa "takk, nå blir det ikke så kjedelig å bo her lenger, men du hadde ikke behøvd, for jeg har fått tak i en selv også." hun gikk og åpnet det ene skapet ved fotenden av senga og tok ut en som hun hadde anskaffet selv den var svart, ikke som i mørkhudet, men helt svart, hun lo og bad meg ta på den. det kjentes ekte! veldig ekte! og den var mye større enn den jeg hadde anskaffet. hun lo og sa at den var litt stor med det samme, men at hun hadde hatt flere kvelder med den allerede. jeg gliste til henne og sa at den må jeg få se i deg i kveld! det skal vel bli en ordning på det! kom det kjapt tilbake til meg.

 

Da må du åpne posen også da sa jeg, hun plukket den opp og åpnet forsiktig. Ut tok hun kjolen jeg hadde bestillt til henne. En noe sexy liten sort sak, som jeg hadde kommet over på nett. Hun holdt den opp mot seg og smilte nesten rundt. hun tok den over hodet og dro den nedover kroppen.. jeg ble lamslått, dødssexy! men den hadde vel tight passform og litt for dyp utringning for bh'en hennes. Hun gikk inn på badet et øyeblikk lukket døra, og like etterpå kom hun ut igjen. Denne gangen var det mer som stemte.

Den omformet kroppen hennes som om den var lagd for henne, brystene lå perfekt i den lange utringningen og hun fikk SKIKKELIG sprettrumpe!

 

Det var mer eller mindre en slik en:

 

32439_sexy-clothing-ES-4014-e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så rett og slett smashing ut!!! hun var kjempeglad og ga meg et langt og inderlig kyss. så fant hun tak i noen sko som passet til og gikk bort til kjøleskapet. Der fant hun frem gin-tonic til meg og åpnet en flaske champagne til seg selv. Etter en stund kom det en tekstmelding til henne og hun smilte bredt, meldingene fortsatte lenge frem og tilbake og Line virket oppslukt av mobilen sin et øyeblikk.

Plutselig sier hun til meg; jeg har ordnet med en overraskelse til deg også, men da må vi ut, jeg sperret opp øynene og reiste meg. Men da gjør vi klar sengen til vi kommer tilbake, så slipper vi det når vi kommer tilbake fra byen sa hun.

 

Line begynte å åpne sovesofaen, det ble faktisk til en veldig fin seng! med nakkestøtte og så riktig tiltalende ut. Skikkelige saker dette, ikke sånn dritt som klapper sammen igjen bare du ser på den.

 

Vi gikk ut og begynte gå bortover gaten. Etter å ha gått noen hundre meter gikk vi ned en trapp og inn mot et smug. Der var det en strippeklubb!

 

Skal vi på strippebar? sa jeg til Line.. Hun snudde seg mot meg og smilte bredt.

 

Vi kom bort til døren, hvor det sto noen meget stramme karer som Line tydeligvis kjente, og som slapp oss rett inn.

Line betalte for oss inne i garderoben og vi gikk inn. Dette var min første gang på strippeklubb!

 

Da vi kom inn var det masse folk der, mest menn selvfølgelig, men også en del damer og noen par.

 

Line geleidet meg bort til en sittegruppe og spurte hva jeg ville ha og drikke. Jeg svarte og hun forsvant bort til baren.

 

midt i rommet var det en "inhengning" men det var ingen der for øyeblikket. Jeg ble sittende å se meg rundt, mye mer "vanlige" folk enn hva jeg hadde trodd om slike plasser.

Line kom tilbake og ga meg drikken min, bli med meg sa hun og tok meg med bort til innhengningen. "det begynner et show nå hvert øyeblikk" sa hun og holdt meg godt rundt livet.

 

Plutselig kom det annen musikk, en speaker introduserte danseren, og det duret rammstein av full guffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stillte oss inntil inhegningen og det kom en mørkhåret skjønnhet i 30 årene et sted, med skikkelige silikonpupper og en kropp som mange kunne misunnt henne. (illustrasjon:)sexy-stripper-big-tits.jpg Jeg ble lett revet med og Line mi stod og holdt meg rundt livet imens skjønnheten på gulvet kledde mer og mer av seg. det var et fabelaktig show og en vannvittig kroppskontroll ute å gikk.

Da hun kom til finalen var hun midt fremfor oss, og satte seg ned på kne, lente seg bak og lirket av seg stringen, imens den glattbarberte musa hennnes formelig gapet mot oss.

Jeg kjente det dunket der nede, "junioren" hadde ikke fått noe på lenge og jeg var lett å tenne.

 

Jeg fikk med meg Line bort til sittegruppen igjen hvor vi satte oss ned igjen. Line gikk på nytt for å hente drinker til oss, da jeg ikke følte for å stå oppreist blandt folk akkurat for øyeblikket.

 

Da hun kom tilbake kom hun uten noe å drikke til meg. Jeg ble litt forfjamset, men før jeg rakk spørre kom den brunetten som akkurat hadde danset bort til oss og pekte på meg.

 

Bli med meg du, sa hun til meg. jeg kjente jeg ble flau og forlegen på en gang. junioren hadde ikke kommet seg ned igjen enda, og jeg ble med ett blyg. Line ga meg et puff og sa "nå har jeg kjøpt lapdance til deg, så bli med henne!" så kan du fortelle meg hva du synes etterpå.

 

Damen kom helt bort, tok meg i hånden og geleidet meg igjennom rommet. Jeg hørte det var noen folk som plystret og applauderte i det vi gikk igjennom rommet.

 

Jeg tittet tilbake på Line og hun satt i sittegruppen og så rett på oss, smilte og sugde på sugerøret i drinken sin.

 

 

Vi gikk inn i en gang og inn på et avlukke, der var det en stol, speil på veggene, rødt lys og en strippestang.,

 

Damen fant frem en flaske champagne, fyllte opp i et glass til meg og kom bort til meg med det.

 

"har du gjort dette før?!" sa hun.. jeg ristet på hodet og fikk frem et kvalt "nei".

 

Så fikk jeg en gjennomgang av reglene, hendene bak på sidene av ryggstøtten, til en hver tid, om jeg tok på henne ble det øyeblikkelig stopp. Hun kunne ta på meg, men ikke omvendt. Jeg nikket.

 

Drikk opp! sa hun. jeg skyllte nedpå.

 

hun slo på musikken, og det ble vår lille intime sone øyeblikkelig.

 

Hun satte igang, danset rolig forran meg, gned ryggen og rumpa si mot strippestangen mot meg, lot seg gli helt ned og la bena opp etter stangen, slik at bare stringen (lille stringen) skjulte hva hun netopp hadde vist alle for bare noen minutter siden.

 

http://www.rochardsbunnyranch.com/blog/wp-content/uploads/2012/09/nikki_simms_stripper_pole2.jpg[/img

 

jeg kjente det formelig DUNDRET i buksa, jeg var helt hypnotisert! dette var noe helt annet enn å stå blandt mange andre og betrakte, her var det ingen som kunne peke og le.

Hun fortsatte og danset, tok på seg selv og satte seg overskrevs på fanget mitt, bakoverlent, de store brystene hennes var rett forran meg, og jeg skal ærlig innrømme at det var ikke øynene hennes som hadde min oppmerksomhet der og da.

hun gned seg mot meg, og hun måtte merke at jeg var "våken" flere steder, for kukken min fikk seg en rimelig hard medfart av henne gjennom buksa.

 

hun reiste seg opp igjen og fortsatte dansingen med stangen, klærne trillet av henne plagg for plagg, og hun tok seg god tid, det var virkelig valutta for pengene.

 

Da stringen røk stod hun med rumpa mot meg, bena lett fra hverandre lent fremover samtidig som hun gned seg nedentil, jeg kjente jeg var nesten tårevåt. holdt på å sprenges her jeg satt.

 

hun satte seg ned igjen på fanget mitt og gned seg mot meg jeg kjente ryggen hennes mot ansiktet og de pulserende bevegelsene hennes mot utstyret.

 

jeg skalv! hun tok hendene sine ned hendene mine og tok de frem og la de utenpå brystene sine, samtidig som hun satte i et lite stønn.

DA hun begynte bevege seg igjen mot meg, samtidig som jeg hadde de digre brystene hennes i hendene ble det for mye for meg. jeg klarte det rett og slett ikke, bet sammen tennene og tenkte på alt mellom himmel og jord, men det var for sent. ALT for sent. jeg kom i bokseren så de jomet. Hun slapp hendene mine og lente seg fremover samtidig som hun fortsatte å gni seg mot meg. Hun hadde merket det. rykningene mine og pumpingen gjennom buksa var ikke til å ta feil av. hun reiste seg opp og snudde seg mot meg og smilte.

 

"lenge siden eller?" sa hun . Jeg ble helt satt ut. "slapp av! Line fortalte meg at det var en stund siden, og vi kjenner hverandre gjennom jobben hennes, jeg har deltid der jeg skjønner du". jeg ble med ett lettet, men samtidig kjente jeg at det hastet å komme seg hjem og få tatt en dusj. Jeg hadde heldigvis en litt stor dongeribukse, så ingenting viste, men det føltes alt annet enn riktig. Hun gikk ut av rommet og ga meg et par minutter så jeg fikk samlet meg. Da jeg gikk ut mot koridoren vi gikk inn fra, så jeg toalettdøren, og var lynrask inn der.

 

Ned med buksa og fikk tørket vekk det som gikk an å få vekk.

 

 

jeg kikket meg i speilet, jeg var svett i panna, hadde flere perler hengende der. og forholdsvis rød i ansiktet. Jeg kastet litt vann i fjeset og gikk ut igjen. Jeg raste rett mot baren for å få meg en øl. Den trengte jeg. tørr i munnen og smått satt ut over å ha kommet i buksa slik som det der.

 

Det var blitt MYE mer folk der siden jeg forsvant, jeg tok en rask titt på klokka, det hadde gått over en time siden jeg gikk fra Line. Køen i baren var LANG. jeg trodde aldri jeg skulle få bestillt meg noe som helst, og tiden gikk.

Da jeg endelig hadde fått tak i ølen min, og et glass med vodka battery til Line, gikk jeg mot der vi satt. Der var det ikke noen Line hvertfall. Så da var det bare å begynne se seg rundt.

 

Plutselig fikk jeg øye på henne. Hun stod ved baren.

 

jeg snudde på hælen og gikk bort til henne, rekte frem hånda med drinken hennes og smilte til henne. Hun kom bort til meg og smilte .

 

"var det deilig?" sa hun..

 

ja, det var hvertfall annerledes!

 

"likte du henne da ?" svarte hun..

 

Ja, flott dame det der, du kjenner henne fra før av?

 

Line svarte "ja, vi jobber sammen noen kvelder, så jeg sa at du skulle komme til meg i helga, så dette var avtalt for en stund siden."

 

Ok, kom det bare fra meg, passelig satt ut fortsatt.

 

Line drakk opp batteryen sin rimelig kjapt og stilte seg i køen igjen.

 

Skal du ha mer?! kom det fra meg. Line smilte og dro meg inntil seg, "hun fortalte meg at du kom når hun satt oppå deg, så jeg tipper du trenger en dusj!" hun fortsatte, jeg skal kjøpe en flaske champagne til meg og han der" sa hun og pekte på en kar som satt borte ved et bord helt for seg selv. Hun viste meg et visa kort som jeg hvertfall ikke hadde sett før.

 

Javel? sa jeg. Line gliste til meg, "han er utkaster på jobben min, og vi har flørtet på jobb en stund nå, og alle jentene jeg kjenner her i byen har lyst på han."

 

Tenker du å.. Jeg kom ikke lenger før Line avbrøt meg.

 

"jeg har prøvd mange ganger på det, men han er ufattelig kostbar, og driver ikke ligger rundt. Faren hans eier masse firma her i byen, så han får det han vil, men det er litt artig å se om jeg har draget" sa hun..

 

Ok sa jeg, da får jeg bare henge litt rundt så lenge, men jeg vi ha beskjed om du tenker på noe annet sa jeg til henne. Line så på meg og blunket til meg. slapp av, han vil nok ikke ha en slik jente som meg sa hun .

 

Jeg stillte meg litt borti et hjørne og drakk ølen min. fulgte med på Line som akkurat var ferdig å handle i baren og gikk tilbake til fyren hun satt ved. Det var tydelig at han var en populær kar, det var mange som stoppet ved bordet demmers, snakket en stund og gikk videre. de fikk ha plassen for seg selv borti der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske mørkt hvor de satt, så det var vanskelig å følge med, samtidig som strippeshowet startet i gang igjen. jeg kjente jeg var ikke helt klar for å se på mer stripping med det samme, det var fortsatt klissent og "små kaldt" nedentil etter lapdancen. jeg sendte Line en melding om vi skulle hjem snart, klokken var over to, og jeg regnet med folk startet å dra herifra om ikke veldig lenge. Jeg ventet lenge før det kom svar. Line hadde mobilen i veska si, og sjekket den bare fra en tid til annen. "Bare gå hjem og dusj du. Jeg kommer straks etter kom det. " Jeg kjente jeg ble litt revet mellom barken og veden. Dette var visst en interessant type, så denne gangen følte jeg meg truet.

 

JEg sendte ok tilbake og kastet et blikk over på andre siden av rommet igjen. det var viktig å ikke bli oppdaget som en som stod og stirret, Line kjente jo tross alt fyren, og det kunne gå utover jobben hennes.

 

De satt og smålo og Line ga MYE av seg selv, flørten var på for fullt fra hennes side.

 

Det var fortsatt vanskelig å se han skikkelig, men han så tilsynelatende ikke veldig interessert ut, han satt bare å smilte til henne imens skravla hennes gikk antagelig for fullt

 

images?q=tbn:ANd9GcQjPw1H2ap4CaH-OyIvgPvRRXenBC_r-yGH-c0RoAVd6Kuw92uF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut i gata og satte kursen mot hybelen, jeg kjente jeg var ganske bedugget, og småløp "hjemover".

 

Da jeg kom frem oppdaget jeg at jeg ikke hadde med meg nøkkel! den lå jo i veska til Line... jeg kjente jeg hadde ikke lyst å tilbake til klubben nå som jeg førts var fremme. og trykte likegodt på alle ringeklokkene. det var EN som svarte. Han var tydeligvis våken og det komm et "hallo?!!" fra intercomen ved døra.

 

Jeg forklarte at jeg var typen til Line, og at jeg hadde glemt nøkkel, og at hun var på den klubben vi netopp hadde vært på.

 

Han visste av Line og buzzet meg inn.

 

Da jeg kom inn i gangen kom fyren ut og møtte meg i gangen.

 

Da får jeg vel låse deg inne i toppen også da sa han.

 

Ja takk svarte jeg og ble med han opp. Da vi kom frem til døren fortalte han at det var han som eide hyblene, og at Line var så vakker og trivelig en jente. Hun hadde vist frem bilde av meg ved en tidligere anledning, så han kjente meg igjen.

 

Han låste opp og jeg takket for hjelpen.

 

 

da jeg kom inn på hybelen gikk jeg rett på badet, strippet ned til nettoen og gikk rett i dusjen momentant.

 

Jeg fikk vasket meg, og gikk ut i "stuen/soverommet" igjen. satte meg på senga iført nettoen og ble sittende å trykke på mobilen

 

Plutselig tikket det inn en bildemelding fra et ukjent nummer

 

Det var et bilde av Line og han typen som satt og klinte.

 

images?q=tbn:ANd9GcTOunMz-pWllRnxuT5wxV10bude1NsK3LAK38qWGmfb4-c-wpP1

 

Noen har fått napp! stod det i meldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg ble litt stressa. Var det nå?! eller var det et gammelt bilde?? hvem sendte meldingen?? tusen spørsmål raste igjennom hodet.

 

Hvem er du? sendte jeg tilbake.

 

"vanessa! jeg som ga deg privatshowet!" kom det tilbake.

 

 

Jeg kjente jeg krympet meg innvendig og sendte "kan du få Line til å ringe meg så snart som mulig ?" tilbake.

 

OK! kom det bare.

 

 

det tok ca 15 minutter, som føltes som en evighet, så ringte Line.

 

Hei! sa hun..

 

 

Jeg hørte at hun var meget fornøyd.

 

hei, når kommer du hjem? svarte jeg,,.

 

"Ja. Jeg vet vi skulle ha en kveld jeg og du i kveld, men så fikk jeg plutselig så veldig sjangs på Mads! Og alle jentene på jobben er helt ville etter han! så vi er på vei til leiligheten til Vanessa for å på nachspiel" sa hun.

 

før jeg rakk å tenke meg om kom det "det er jo greit for deg? og det er jo bedre om jeg blir med dit og ser hvordan det går , så kan vanessa få holde deg oppdatert. Det er jo ikke som om det er plass hjemme når du er der. For jeg tviler på at han er en slik type!"

 

Jeg kjente jeg ble stresset og så meg rundt etter etter klærne mine, smådesorientert og stressa.

 

"ta han med hit!" sa jeg, jeg skjønte at hun ikke kom til å gi seg på dette med en gang.

 

"Jammen, du er jo der, og han blir garantert ikke med på noe slikt! Jeg tviler veldig på at det skjer noe mer enn

bare litt roting og klining! Han er jo den flotteste karen i byen, også har han MASSE penger!! det er litt gøy å leke litt med han!! " sa Line.

 

Jeg stod og grep etter skapdøra og åpnet den for å finne klærne mine, da jeg sa, jeg hiver meg i kottet, så skal dere ikke merke noe til meg! jeg lover!!! jeg vil bare ikke være helt utenfor her!

 

Line drøyde med å svare. jeg hørte hun gikk. Ja, da får du dempe lysene og være helt stille, for merker han deg må jeg late som om du er en kikker eller noe. hvis ikke kan det gå hardt utover jobben min og alt sa hun strengt.

 

 

Ok, svarte jeg, og Line la på røret.

 

Jeg gikk på badet for å finne skittentøyet mitt og begynte tørke dusjen slik at det ikke skulle se ut som noen netopp hadde vært der. Imens jeg holdt på med dette hørte jeg ytterdøra smalt nede i gangen.. Jeg kjente jeg ble dødsstressa, grep med meg klærne, håndduken og tingene mine og hev meg ned og inni kottet.

 

Jeg fikk lukket døra bak meg og samlet meg litt før jeg hørte noen som pratet utenfor døren.

 

Jeg hørte Line snakke, men ikke hva hun sa, samtidig som nøklene hennes klirret i døra.

 

Døren gikk opp og jeg hørte Line si "jeg hadde visst glemt å låse døra inn, det er ikke så stort her, men det er veldig koselig!"

 

Jeg hørte en mannsstemme som mumlet dypt at det gjør da ikke noe, det viktigste er å trives!

 

 

Line kom inn i rommet og jeg la meg til slik at jeg fikk til å se ut igjennom spriklene på den ene døren. Jeg så henne faktisk ganske tydelig, og jeg var gjemt inne i et mørkt område av hybelen så de kunne ikke se meg.

 

Mads stod med ryggen til, han var en solid kar, jeg så tydelig at dette var prototypen på det Line tenner på, sånn som flere av de hun har ligget med, men langt ifra meg!! det begynte å skinne litt igjennom at det var veldig muskuløse karer som var tingen. Det er IKKE jeg.

 

"så her bor du altså" kom det fra Mads. han hadde århundrets mørkeste stemme.

 

"ja, det er ikke så mye jeg får råd til med lønna fra nattklubben om det skal være igjen noe å leve for" svarte hun.

 

Line fortsatte "vi får gjøre om senga til møbel igjen, slik at vi har et sted å sitte" Hun bøyde seg ned for å begynne gjøre den om imens hun sa "jeg visste ikke jeg skulle ha med meg besøk, så jeg var tenkt å legge med når jeg kom hjem, derfor er den oppredd"

 

Mads betraktet henne med hendene i lommen, han var en kjekk kar, om jeg skal uttale meg om han selv... en slik type du ser på tv nesten. Veldig treningsfreak. Det lyste protein og muskelsuppe lang vei.

 

Imens han stod å betraktet stussen hennes, imens hun strevde litt med å løfte opp forenden for å få skubbet sammen senga, kom jeg plutselig på at Line hadde ikke noen truse på, og mads MÅTTE se dette der han stod nå!

 

han stoppet henne, tok ut den ene hånden rundt overarmen hennes og sa "det trengs ikke, vi kan fint sitte der også, du trenger ikke begynne gjøre den om for min del"

 

Line reiste seg opp mot han og de stod noen sekunder å så på hverandre før de begynte kline.

 

Mads var snar med å få av seg skjorta og stod i bare en sort bukse og bar overkropp, han hadde flere tattoveringer og en kropp jeg nermest kunne drept for å hatt!

 

Line gned han over brystkassen og fortsatte kline med han samtidig som hun snudde han rundt slik at han var mot sengen.

 

De la seg ned i sengen og han begynte stryke henne nedover ryggen og rumpa imens de fortsatte å massere tungene til hverandre.

 

Han grep henne rundt dene ene rumpeballen og Line stønnet forsiktig, hun lot hånden gli nedover brystkassa hans og ned til buksa hans, han la seg mer over å ryggen slik at hun skulle få komme til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line lot hånden gli ned i buksa hans og jeg så hånden hennes bevege seg sakte opp og ned.

 

Mads la seg bakover og pustet tungt, før han satte seg litt opp og reiste Line litt opp med det samme. Hun trekte til seg hånden og mads tok tak i utringningen hennes med begge hendene.. "ritsj" sa det og kjolen var forvandlet til et stykke tøy, Line lå nå ved siden av han splitter naken. Kjolen forsvant på gulvet ikke langt fra hvor jeg var.

 

Jeg kjente spenningen i kroppen bre seg. Line kom til å knulle "trondheims mest populære kjekkas, rett forran meg uten at han visste jeg var der engang".

 

Han grep om de deilige brystene hennes og slikket de med lange drag, Line lente seg bak og ble helt krom i ryggen og stønnet til i små klynk.

 

Han stoppet opp og betraktet henne et øyeblikk, der lå hun helt naken, med en kropp som bare oser SEX, hun har de deiligste perfekte brystene, langt blondt hår, nydelig ansikt og en skikkelig rund fin sprettrumpe. I tilegg er hun alltid helt glattbarbert, og har en trang våt mus som bare griper om deg.

 

Line festet blikket på buksen hans, og la hånden på brystkassa hans og geleidet han ned på ryggen. Hun kysset han nedover magen samtidig som hun kneppet opp buksa hans og slikket rundt boksekanten.

 

Han satte seg opp et øyeblikk og tok av seg strømpene, hjalp til å få ned buksa og bokseren i en bevegelse, dette havnet også rett forran meg og skapdøra mi.

 

Det ryktet om at menn med "bolekropp" har mini utstyr har hvertfall foreløpig ikke slått til så jeg har sett, de har alle så langt hatt større utstyr enn meg, både på lengde og tykkelse, det samme også nå!

 

Han la seg tilbake, og strøk line nedover ryggen før hun beveget seg nedover mot kuken hans.

 

Den lå der helt slapp, ikke som meg som er klar før noen har fått av seg et eneste plagg, men helt slapp, tykk og stor. fullstendig barbert.

 

Line strøk hånden over kuken hans, dro den litt frem og tilbake før han sa "det blir etterhvert, du må bare jobbe litt, for når jeg er beruset skal det litt til."

 

Line la seg ned på alle fire og begynte slikke og kysse rundt og på kuken hans, samtidig som hun kjælte med ballene hans, hun dro forhuden helt tilbake og betraktet den en stund før hun satte øynene rett mot skapdøra hvor jeg var, strekte ut tungen og begynte slikke rundt kukhodet hans.

 

47791704ad13efe29912e35c1b338be7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at han var annerledes enn meg, merkelig hvordan man ser på sånt når det er dama di som ligger å kjæler med det.

Han hadde veldig markert kukhode, mørkere enn meg, hele utstyret.

 

hun runket han forsiktig opp og ned samtidig som hun rundslikket han. Han pustet tungt og stønnet svakt i bakgrunnen, mer eller mindre "brummet".

 

02-240x180.jpg

 

Hun trekte den ut av munnen og virkelig studerte den samtidig som hun fortsatte å dra opp og ned med rolige jevne bevegelser.

 

Plutselig setter hun i et smil og legger seg til ved siden av han og slikker langs hele skaftet.

 

Han begynte å vokse, mye og sakte. jeg så hvordan det hardnet til i hendene hennes samtdig som hun lot tungespissen gli forsiktig langs hele kuken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lot leppene gli rundt tuppen av kuken hans og lot han gli inn i munnen hennes, jeg så bokstavelig talt at han pumpet og ble større for hvert "hjerteslag"

 

nice-sucker-amazing-blowjob-4743.jpg

 

Hun fortsatte å suge han med rolig tempo, skikkelig kjæling, hun støk fingrene nedover punghen hans samtidig som hun brukte den andre hånden med lange drag nedom munnen.

 

Hun klynket til plutselig. Mads hadde satt seg opp og funnet veien frem til musa henne. han lå og lekte med henne samtidig som hun sugde han. jeg så den digre hånden hans gled inn mellom lårene hennes og det så ikke ut til at han fingret henne. det så mer ut som han lå og strøk henne nedentil og betraktet den lille deilige musa hennes.

 

 

Jeg kjente det drøp nedpå låret mitt. jeg var fortsatt kliss naken og hadde ikke mulighet til å gjøre noe med dette akkurat nå. jeg lot hånden gli ned til utstyret mitt og tok og dro forhuden bak, lyset fra hybelen reflekterte i kukhodet mitt, og det rant en liten strøm med "precum" nedover hodet mitt. images?q=tbn:ANd9GcQGhe2pjAqiIdnCIJD8irmVa4tS3zWFp0lQkTk8-W3E3I8Y7ZsG Jeg kjente jeg var så tent som aldri før.

dette var noe annet enn tidligere. dette var faktisk erotisk og sykt opphissende.

 

akkurat nå var jeg veldig glad for at jeg ble liggende helt naken her inne, for akkurat nå fristet det mer ¨å nyte synet og kjæle med seg selv mer enn noe annet.

 

Jeg tittet ut mellom sprinklene igjen, Line satt på knær ved siden av Mads som lå der med et enormt jern! Hun la seg ned ved siden av han og fortsatte runke han, de lå ansiktmot ansikt, og råklinte, jeg kunne se tungene deres gli mot hverandre og forsvinne inn i munnen til hverandre, Mads tok hånden nedover siden til Line og løftet opp den ene foten hennes han la henne litt over på ryggen samtidig som han fulgte etter selv. og lot fingrene finne frem til den trange åpningen hennes. Line var bløt! det vistes tydelig for når Mads begynte stryke på musa hennes var det som om alt bare "gjorde seg klart, han lot fingrene leke rundt åpningen hennes forsiktig inn, bare noen centimeter. jeg hadde kommet til å fingret henne for lenge siden.

 

 

Han krøp ned og la seg nedenom genne og lot to fingre gli inn i henne.

 

Line stønnet høyt og bet seg i leppa samtidig som han gled inn og ut av henne!

tumblr_ma7qd9eVud1re3v5wo1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun klynket til, "ta meg!!!!"

 

Mads trekte fingrene ut av henne og la seg på siden av henne igjen, la henne over på ryggen og la kuken mot musa hennes.

 

hun klynket til i det han begynte å gli inn i henne , sakte lenger og lenger før han trekte seg ut igjen et stykke.

 

Han strevde med å komme inn, Line klynket og vred seg, tok seg på brystene og han jobbet på for å trenge helt inn

 

han klemte seg helt inn og jeg hørte Line gispe skikkelig!!! HØYT!

 

Han lot kuken være helt inne i henne før han trekte seg sakte ut litt 5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Han lå helt i ro et øyeblikk, lå og betraktet henne fra topp til tå, og strøyk henne nedover magen. Hånden gled ned og rundt låret hennes, han løftet opp foten hennes i det han bøyde seg ned og begynte kysse henne.couple-porn-for-women-09.jpg Dette var sterke saker . jeg kjente hjerterytmen i hele kroppen. kuken min dundret med hjerteslagene.

 

Plutselig trekte Mads seg helt ut av henne, og sa "jeg tror jeg trenger litt mer omtanke av deg først. kuken hans lå halvslapp på låret hennes. Line snudde seg rundt og la seg på skrå nedover kroppen hans, hun tok tak i kuken hans og trenkte forhuden helt bak før hun forsiktig senket leppene sine rundt hodet hans samtidig som hun holdt et fast grep rundt staken.

tumblr_meowrzrqA71rlq202o1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads pustet tungt i det hun begynte å slikke og suge kuken hans. hun var helt oppslukt i det hun holdt på med, jeg så virkelig hvor hun nøyt hvert sekund av det som foregikk.

 

Jeg la merke til at mads strekte seg ut mot sengekanten og begynte "fiple" med noe. Line var fortsatt helt i sin egen verden, imens han fikk tak i buksa si og tok telefonen sin ut av lomma på den.

 

Han tok den ene hånden og fuktet fingeren, gled den ned mellom lårene til line, og tok den tilbake igjen. Så rettet han telefonen mot stjerten hennes og tok bilde av musa hennes.

 

Jeg så hvor han gliste i det han tok bilde atter bilde. Line merket ingen ting.

 

Han fortsatte å trykke på telefonen og la den ved siden av seg. så satte han seg opp og tok Line mot seg plasserte henne overskrevs med ansiktet rett mot meg og la henne bakover magen sin i det han trykte kukhodet mot musa hennes igjen. Line lå og klynket, og jeg fikk for alvor se den enorme kuken hans gli saaaakte inn i musa hennes igjen. Sengeenden var ikke mer enn 20cm fra skapdøra inn til meg, så det var snakk om mindre enn en meter bort til musa hennes.

Jeg kjente det luktet stramt av sex i hele hybelen nå, Line lå helt i ro imens han trengte seg lengre og lengre inn i henne.

980638-blonde-porn-babe-laryne-fucked-reverse-cowgirl-for-reality-kings-L-39.jpg

 

Så skubbet han henne i ryggen slik at hun kom fremover og måtte jobbe selv for å bli knullet

 

Line så rett på meg, uten at hun visste det, hun visste jo ikke hvor jeg var inni kottet. bare at jeg var der.

 

Hun jobbet hardt og red han skikkelig. Stønningen hennes tok mer og mer av, og jeg hørte hvor den deilige sexye stussen hennes klasket mot han for hver gang hun botnet den digre kukken hans inni seg.

 

Line var nært ved å komme, det hørte jeg. hun gispet og stønnene ble mer sammenhengende og lysere i toneleie.

 

Plutselig bråstoppet mads henne, tok tak i henne og dro seg ut, snudde henne og gled inn i henne på nytt, nå så det ut til å gå greit å komme inn i henne, han gled helt inn med en gang. Line red han sakte, helt opp og helt ned igjen, plutselig snudde hun på hodet og stirret mot skapdørene. rett mot meg igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_mabb9s7jYa1qlc2cao1_1280.jpg

 

Synet var til å dø av. Det desidert med erotiske jeg noengang har sett til dags dato.

 

Rett etterpå snudde hun seg tilbake og han fikk hennes fulle oppmerksomhet.

 

Jeg så rumpa hennes jobbe hardere og hardere, og han økte takten rytmisk med henne. han rett og slett råknullet dama mi rett forran meg. Mads var som sagt en godt bygd trent kar, så hun fik seg en real omgang, hendene hans gikk fra rumpa hennes og opp i livet hvor han tok skikkelig tak og klemte henne helt til bunns på den enorme kuken, lydene var overveldende, jeg hørte Line var søkk gjennomblaut og hun hikstet i det han knullet henne så hardt som hun sansynligvis aldri hadde blitt tatt før.

hun skalv i stemmen samtidig som du hørte hun fikk mer nytelse enn noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line stønnet høyere og høyere, Og mads begynte virkelig åp puste tungt. Han fortsatte i akkurat samme knallharde tempo, og Line så ut som en tøydukke oppå han, for hver runde botnet han henne skikkelig og dro seg langt ut igjen,. dragene ble lengre og lengre og hardere og hardere.

 

Jeg hørte Mads begynte å stønne dypt, og høyt. Line ble tydeligvis skikkelig tent av dette for hun stønnet værre enn noensinne.

 

Han senket tempoet mer og mer, Og han stønnet lengre og høyere enn jeg hadde hørt noensinne. Line fortsatte å ri der han ikke klarte holde takten lengre, og jeg hørte det ble VELDIg vått der inne, lydene var ikke til å ta feil av, Line var nå fylt til randen og jeg så at sæden rant nedover skaftet hans for hver gang hun lot han gli inn og ut av seg. det skummet rundt kuken hans inne i henne. Han skalv imens Line red han til det var fullstendig tømt.

 

6-320x240.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjente det rev og slet i meg, jeg var kortpustet der jeg lå, og det dunket i kuken min så det kjentes ut som jeg var klar til å eksplodere.

Line satt fortsatt overskrevs oppå han, og han gled sakte ut av henne. Line krøp nedover i senga med stussen mot meg, imens mads lå og smålo og gliste bredt.

Jeg så musa til Line var gjennomvåt, skamleppene var større enn normalt, og det begynte å renne sæd ut av henne imens hun la seg til med bena smått spredt mot meg.

 

508481.jpg

 

Line lot hånden sin gli over den fremdeles sjokkerende store delvis slappe kuken hans, før hun lot fingrene gli rundt skaftet hans igjen. hun runket forsiktig et par harde drag, slik at det som var igjen begynte flomme over og ned fingrene hennes, før hun la leppene over hodet hans og lot han gli inn i munnen hennes igjen.

 

Hun bevegde hodet opp og ned skaftet hans noen ganger før hun trekte han helt ut igjen. Og så opp på han og sa :"tar du en runde til eller?"

 

Jeg var sikker på at jeg aldri kom meg ut herfra og borti den dødslekre dama mi som lå der kåtere enn på lenge og tryglet etter mer kuk.

 

 

Mads strekte seg bort til telefonen sin, han virket rimelig avslappet i situasjonen, Line fortsatte å slikke og suge han imens han begynte å trykke på den. uten å svare.

 

Han tok seg god tid, Line skjønte ikke hva han gjorde der hun lå, men jeg tok den. han hadde satt på kameraet, og tok bilder av henne med kuken hans i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han lå der og gliste, og trykket på tastaturet.

 

tok flere bilder, det var ikke tvil!!! men Line var helt i "ta meg" verden og tenkte ikke.

 

thumb5.jpg

 

Før han sa til Line, nei jeg tror jeg skal hjem å legge meg. Line så ut som hun skvatt til, hun hadde ikke tenkt at han skulle dra enda, hun var jo klar for en runde til.

 

Er du sikker sa hun og lot tungen sin stikke ut samtidig som hun trekte forhuden hans helt bak. hn rundslikket kukhodet hans så de fleste ville blitt overtalt.

 

Mads satte seg opp litt mer i senga og formelig dyttet hodet hennes til sides i det han reiste seg opp.

 

"du får ha takk for i natt" sa han og bøyde seg ned og fikk tak i klærne sine. smatt de på seg fortere enn svint, og var allerede på tur ut døren til hybelen, som forøvrig var det nermeste til for fotenden på senga på den ene siden.

 

Line lå på rygg med bena lett spredt, og rakk ikke si mer enn ehh..før døra smalt igjen bak han. (slam bam thank you mam!)

 

Dette var vi ikke forberedt på i det heletatt!! hvertfal ikke Line! det så faktisk ut som om noen hadde dratt til henne.

 

hun ble liggende helt rolig med bena spredt mot meg lenge, jeg turte ikke si noe før jeg var sikker på at han hadde virkelig dratt. samtidig kunne jeg jo nyte synet av den dødslekre dama mi, med sin dryppende nyknulla mus som lyste mot meg der hun lå.

Hot-gf-blows-penis-and-banged-before-nice-creampie.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line så seg rundt, hun virka helt fraværende.

 

"Er du her?" sa hun forsiktig.,.

 

Det tok litt tid før jeg fikk svart, jeg var sliten, sjelven og skalv i hele kroppen av opphisselse. Utstyret dunket og var knallhardt.

Jeg fikk frem et "ja, jeg er her" til henne.

 

Line satte seg litt mer opp, kom frem da vel.

 

Jeg åpnet skapdøra og begynte bevege meg. Kroppen var helt stiv. jeg hadde ikke turt å røre meg mye der inne, så jeg hadde lagt mye i samme stilling.

 

Jeg kom ut på gulvet. Line så på meg og begynte le før hun sa "vel, da var jeg visst blitt en onenight stand slut!"

 

Jeg ble stående på gulvet og betrakte henne, hun lå der med den rålekre kroppen sin, de herlige brystene hennes, og den alltid perfekt barberte musa, som var den deiligste jeg visste om.

 

Line skakket på hodet og sa til meg "kom hit da vel, ikke bare stå der!"

 

Jeg satte meg ned i sovesofaen ved siden av henne, hun lente seg mot meg og kysset meg. Leppene hennes var klissete, jeg visste ikke helt om jeg var klar for dette. Men tunga hennes trengte inn i munnen min før jeg rakk og tenke meg mye om.

 

Jeg la hånden på det ene brystet hennes og grep forsiktig rundt det.

 

Line trekte hodet litt bak og sa: "så du noe der inne?"

 

Jeg svarte at ja, jeg så ALT absolutt alt!! Har du kjent han lenge?`

 

line svarte momentant "ja, jeg har jobbet med han noen kvelder, og jeg bestemte meg allerede første kvelden at jeg skulle ligge med han. men han spillte kostbar flere ganger, det var egentlig ikke planen å ha sex med han nå som du var her første gangen. men det virket som om ei annen jente på klubben hadde samme planene som meg i kveld. Og da måtte det bare bli slik" .

 

Hadde du tenkt på det så lenge altså svarte jeg. Jeg kjente sjalusien bredde seg samtidig som de direkte ordvalgene hennes og alt jeg hadde sett overstyrte meg fullstendig.

 

line fortsatte "Ja, jeg har vel kansje lagt inn aksjer over lengre tid, men han har alltid bare "teasa" meg for og så bli borte utpå kveldene. Det nermeste jeg har kommet var at jeg ble liksom knulla utenpå klærne forran kollegene våre etter stengetid på bardisken en kveld."

 

Jeg ble ordløs, det flommet over nedentil, slik at det rant fra kukhodet mitt, jeg hadde hatt permanent jærn ganske lenge nå, og ikke mange mulighetene til å røre meg selv., For å ikke lage lyd turte jeg ikke annet enn å stryke forsiktig på utstyret når nøden ble som størst.

 

Line la merke til dette. "likte du det du så da?" sa hun

 

Ja, jeg gjorde det kom det fra meg.

 

"flott, Vanessa mente du var fornøyd for en stund, så jeg tenkte at jeg kunne da få kost meg litt også. _Hva synes du om henne?"

 

Jo hun er fin hun kom det fra meg. Line smilte og la hånden rundt kuken min. "finere enn meg?" sa hun samtidig som hun stremte grepet litt og dro hånden oppover skaftet mitt"

 

Jeg holdt på å forgå!! Neih. kom det bare kontant fra meg. Line smilte og la seg ned ved siden av meg og la hodet og munnen mot siden av utstyret mitt. "den kjennes så liten ut plutselig" kom det fra henne. Jeg kjente det rykket i hele kroppen. Jeg var jo ikke liten nedentil, bare ikke så diger som Mads og noen andre hun hadde hatt sex med.

 

Line la leppene rundt kukhodet mitt og lot meg gli inn i munnen sin. Jeg kjente det ristet i hele kroppen , hadde aldri kjent noe slikt før. og jeg rakk ikke reagere engang før jeg utløsningen kom! Jeg visste at Line ikke var så gira på at jeg kom i munnen hennes uten forvarsel så jeg rakk bare si "nei" før det var for sent. Line fikk store øyne og var snar med å trekke kuken min ut av munnen sin, men det var for sent. det var VOLDSOMT . det var allerede kommet en del i munnen hennes og det sto flere spruter i ansiktet hennes. 2519423-cumshot-blowjob.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...