Gå til innhold

Blir vekket av kona


fotogal

Anbefalte innlegg

Jeg lå i seng og sov da jeg hørte det gikk i døra, hørte blippet fra alarmen som ble skrudd av. Hmmm ....var det stemmer som pratet lavt, altså var du ikke alene. Jeg merket at pikken min sto sto som et jern av en eller annen grunn så jeg bestemte meg for å fortsette min soveseanse til du kom opp, selv om jeg hørte av stemmeleie at det ikke var en venninne som var med hjem. Jeg lå der med den verkende harde og forestilte meg tydelig den kåte flørting din på byen, din våte mus og strittende brystvorter. Jeg så for meg i fantasien hvordan du omfavnet, kysset og sugde lemmet til den andre mens jeg ikke fikk være med. Du hadde sikkert fortalt ham om hva du ville ha ham med på tenkte jeg litt i villrede, fantasien din om må komme hjem med en mann og knulle ham mens jeg sover. Du hadde vært litt annerledes idag da du gikk på jobb, følelsen av noe på gang hadde ligget i meg hele kvelden

Dere kom tydeligvis opp trappen og jeg hørte deg si, ”shhh vær litt rolig mannen min sover og jeg er så kåt av å vite at jeg skal knulle deg i senga mens han sover” hørte jeg du si mens du åpnet soveromsdøren sakte og presset ham mot dørkarmen i soveromsdøren. Du lot lyset stå på så jeg ikke kunne unngå å se deg sette deg på huk foran ham, åpne buksen hans, fiske det halvstive lemmet ut og kysset det vippende hodet mens du runket ham sakte.”kle av deg” hvisket du til ham. Jøss, han kler av seg, men så forsvinner dere halvt utav syne, dere har gått inn på badet skjønner jeg jeg hører han setter seg, jeg er kjapt på bena, heldigvis slukket du lyset i gangen for meg, lurer meg bort til døra og ser inn, men bare litt av bena hans. Du har såvidt begynt å kle av deg, du overser ham bevisst, du gjør som om du er alene, vrenger av jumperen, stopper litt opp over puppene, men drar den av, åpner buksa og lar den sakte gli ned over hoftene, du avslører den sexy sprett rumpa med den svarte tangaen, hele tiden med ryggen til ham og døren, du knepper opp BH’en og slipper den sakte ned på gulvet, du vet vi begge stirrer åpenlyst og på deg og mens du ruller trusa nedover de slanke lårene, du bøyer deg ned på gulvet uten å bøye kneene, vi får fritt innsyn til rumpen og den mørke sprekken som glinser svakt, du vet vi ser, du kaster klærne med en nonchelant bevegelse i kurven før snur du deg mot badekaret, åpner for vannet. Naken og igjen med overlegg bøyer du deg frem ved stolen og setter frem ett askebeger, legger i en sigarett før du stiger oppi karet, vi får begge ett glimt av ett frisert kjønn og deilige bryster med bringebær store vorter, åhhh hun er kåt hun også, hun har hatt flere uker å fantasere om dette på tenker jeg. Med ryggen til ham dusjer du sakte, han ser den vakre ryggen din, de rette skuldrene og skuldrene som smalner inn i livet og hoftene som med sine runde fine former, det mest perfekte erotiske timeglasset en skulle ha sett, du vasker håret sakte... kaster hodet bakover slik at det våte blonde håret ligger nedover ryggen mens du bøyer hodet bakover, jeg kjenner det reiser seg i buksa og lurer på hva han andre tenker, jeg kan ane at vortene dine er struttende, store og harde da du vasker de duvende brystene med en doven bevegelse og lar hendene dine gli nedover kroppen, jeg hører han stønner og aner en viss aktivitet hos ham. Han må være skikkelig kåt på henne nå etter avkledningen og at hun uten skjemmsel viser seg frem for ham. Du har ikke sett ham helt naken enda, men jeg ser at du lar blikket gli ned på lemmet hans da du reiser og snur deg, så setter du deg ned på huk mot ham... mens du skiller lårene så langt du klarer i badekaret slik at han nokså sikkert kan se det blonde deilige kjønnet ditt, de kjøttfylle mørkerøde leppene som roper etter behandlig. Du lar nå begge hendene dine gli ned i skrittet, de glir frem og tilbake, sakte, du mastuberer deg selv med bruk av dusjen, du stønner svakt, du hever blikket, lar den ene hånden omslutte og løfte det tunge brystet, du lar en negl pirke i vorten som om mulig blir enda større, så smiler du og når du møter blikket hans, spør du ”liker du det du ser...?” jeg hører ham grynte ett ja. Du reiser deg og stiger utav badet, vel vitende om at jeg står kåt og gal på utsiden mens skuespillet forgår. ”Jeg må vaske deg også, kom” sier du. Jeg ser han kommer inn i synsfeltet, lemmet hans står rett opp, han er skikkelig kåt på deg nå. Du lar dusjen væte ham og mens du bøyer deg frem for å finne såpen, ser jeg at du ser på staken foran deg, litt spent men kåt i blikket, du lar nesetippen dulte til lemmet og lar tungen stoppe pendel bevegelsen, du slikker ham rundt hodet, lar tungen gli nedover skaftet, du biter og suger ham på pungen også ut igjen, du griper forsiktig med den ene hånden og drar ham sakte frem og tilbake, runker ham med lange seige drag før du åpner munnen, staken som glir inn i deg forsterker synet for meg, for når jeg ser ham gli inn i munnen din mens du runker ham sakte, fisker jeg frem min egen og jeg kjenner den pulserer så kåt jeg er, du suger mer og mer grådig, lar ham gli langt inn, så lar du igjen kun hodet få behandlig, du kysser og slikker, tungen spiller over hele hodet, men så stopper du plutselig...... du vasker ferdig en frustert mann, ”Tørk oss” sier du. Han frotterer deg hardt, er utrolig nøye med brystene, rumpa og kjønnet men da han prøver å kysse deg, hever du fingeren og dytter ham bort, du setter deg skrevende og tilbakelendt i stolen mot ham, ”tørk deg sjøl nå” er din beskjed, og mens han tørker seg selv, kikker du åpentlig nøyere på ham... naken, du liker det du ser for du lar noen fingre gli frem og tilbake over venusberget, leker litt med gledesknoppen, lar to fingre gli inn i sprekken, åpner opp og du lar den andre hånda gni i mellom, så sier du til ham, ”kom og slikk meg, få kjenna tungå di”. Han er raskt på plass mellom bena dine og lar hendene ligge på lårene dine, ”Ikke rør meg har jeg sagt, bare tungen” sier du strengt mens du tar sigaretten og lighteren for å ta deg en røyk mens han slikker, du kjenner tungen hans roterer i deg. Du murrer svakt åhhh, mhhhh mens du ligger tilbakelendt, du røyker som om ingenting spesielt skjer, du lukker øynene og jeg hører du stønner svakt, du lar en finger kretse rundt den harde vorten din, du klyper forsiktig i den, puster litt tyngre, du trykker underlivet mykt mot ham som bretter leppene sine rundt dine lepper og lar tungen knulle deg villig, han slikker, biter i leppene og suger deg. ”Kom ta meg NÅ” du får ham til å reise seg på kne og du holder ham med hendene mens du aker deg ut på kanten på stolen, du styrer ham selv på plass ” Mmhhh, deilig” Han glir inn i ett stykke, så...helt til bunns og du presser deg hardt mot ham, holder ham rundt hoftene og presser ham mot deg, skyver han bort og trekker ham mot deg, du knuller ham i seige drag. Da du begynner å stønne høylytt stumper du røyken og peker til ham, ”Sett deg på doen”. Du reiser deg opp og lar hendene dine løpe over kroppen, den ene hånda glir ned i kjønnet ditt, du glir bort til ham og setter deg på huk, tar staken hans i hendene dine og runker ham sakte, ber han leke med seg selv, du nyter ham, så mens han drar seg selv lener du deg frem og lar tungespissen løpe over hodet hans, så åpner du leppene og lar hodet gli inn i munnen din mens han runker, du melker ham og suger, du kjenner smaken av deg selv, kvinnekjønn, mhhh.. du reiser deg, tar ham i hånden og drar ham bort til stolen igjen, du setter deg fremoverbøyd på kne i stolen og ber ham stille, ”Kom, la meg kjenne deg bakfra” du kjenner han presser seg inn i deg igjen uten forvarsel, han er skikkelig lysten på deg nå, han presser seg forsiktig til bunns, du lar ham holde hendene om hoftene og pumper deg frem og tilbake på stanga, du kjenner nok at det strømmer i kroppen, du vet også at jeg ser på om du ikke har glemt meg akkurat nå, jeg hører på pusten din at du nyter å bli tatt bakfra. Så er du tydeligvis fornøyd, du presser ham bort og han får igjen beskjed om å sette seg på badekaret. Du går bort til vasken og roper han bort, ”kle meg” sier du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må nå utføre en omvendt streaptease når han hekter på deg hofteholderen, ruller litt klønet på deg sorte strømper og fester dem til hofteholderen, lar det korte myke skjøret gli oppover hoftene og vrir det på plass. Han hekter på deg den sorte lakktoppen med med halve skåler, fomler litt med knyttingen, de bringebær store brystvortene presser seg frem, du miler når han snører sakte igjen. Du går litt tilbake og setter bena lett skrevende i gulvet, setter rumpa rett ut på det viset bare du kan. Du lar hodet henge litt, snur deg bakover og hvisker ”Kom å ta meg litt mer før vi går inn I senga”. Jeg ser han og du kjenner han er bak deg på ett blunk, han løfter miniskjørtet og skyver det over rumpa slik at det ligger som ett bredt belte i livet, han lar to fingre gli inn i deg bakfra, presser de til bunns og så presser han inn en finger til og knuller deg, åpner deg og gjør klar, ser jeg ham beholde den ene hånda i deg, bøyer seg ned og lar tungen gli frem og tilbake i det hovne kjønnet mens han tar seg selv i den andre, reiser seg og lar hodet snuse litt på deg, lar det gli litt frem og tilbake for å kjenne at du er glatt og klar, du glinser av dine egne safter. Så ser jeg at han bestemmer seg, han ser ned på deilige enden din, sprer rumpeballene dine og lar hodet gli inn mellom dine røde lepper, sakte gli han han inn, jeg hører deg ”åhhhh, kom inn i meg ja, mhhh, ja ta meg”, han lar seg gli inn i deg i små rytmiske strøk, litt inn, litt ut, lenger inn og tilslutt er han helt til bunns i deg, jeg ser du presser rumpa ut og det virker som om du vil ha mer, du har hodet bøyd fremover og puster tungt, han holder deg nå fast i mellom hendene sine, har tak i hoftene dine og presser deg heeeelt inn, du kjenner kjønnshårene hans, også begynner dere begge å støte, rolige og dype støt, etter at tempoet øker og pusten hans går tyngre, jeg hører han” Åhhh, du er deilig”. Jeg merker at han begynner å bli vel ivrig og at du kommer til å stoppe ham snart. Mens jeg står utenfor og ser på og dere tror jeg ligger i senga hører jeg deg si stopp, ”Nei, jeg vil inn på soverommet til mannen min”.”Slikk meg” hører jeg mens du legger deg på rygg i senga, jeg ser ham gli ned mellom lårene dine, ser for meg tungen hans gli i sprekken din , du stønner svakt, murrer som en katt mens du løfter bena og bretter dem lett bakover for å åpne deg enda mer for ham, presser deg mot ham, jeg later fremdeles som jeg sover, selv om det er vanskelig.

Du snur deg og han er kjapt på plass bak rumpa di og presser seg inn uten å vente, dere begynner å støte mykt mot hverandre. Jeg lar i søvne hånden tilfeldig røre hoften din, du var varm og jeg merket at du så på meg, jeg lå fortsatt med øynene nesten lukket, du strøk pekefingeren over håndbaken min og jeg kjente det rykket svakt i underlivet mitt. Hvilke følelser du klarer å få frem i meg, jeg kjenner det sitrer bare du er i nærheten, har lyst på deg med en gang. Fingrene dine flettet seg inn i mine og du klemte hånden min.

”Sover du”? Spør du meg ”Nei da, bare koser meg” svarte jeg og åpnet øynene og så på deg, skvatt liksom til når jeg forstod hvordan det var fatt, han tok deg bakfra samtidig som du vekket meg, han trykket deg lenger over mot meg, du beveget deg frem og tilbake, trykket enden stønnende tilbake for å møte ham. ”Du er kåt og blir knullet” hvisket jeg, øynene dine hadde mørknet, et sikkert tegn på tilstanden din. ”Ja, og hva har du tenkt å gjøre med det”? smilet ditt var frekt og ertende. Du snudde deg mot ham stønnende, ”sååå godt, jeg vil ha mer” Jeg så blitt stiv at det verket, hånden min smøg seg over staken og du smilte for deg selv. Jeg lente meg over og tungespissen min gled sakte nedover siden på halsen din, du svelget tung ”lyst på meg, lyst på min våte mus?, lyst til å kjenne hvor våt jeg er?” hvisker du. Munnen min var nå tett inntil øret ditt og stemmen min var bare som en svak hvisken… ”Du er så deilig frekk, vet du det?” sa jeg, selv stemmen min kunne ikke skjule hvor kåt jeg var. Hånden min gled under dynen, øynene dine vekslet om å se på ham og å se på meg, jeg lot pekefingeren gli over din svulmende mus, herregud så kåt jeg var blitt, av dette. Jeg var våt og fingeren gled lett over leppene dine. Jeg kunne ikke holde tilbake et svakt stønn når fingeren gled over en svulmende klitoris og jeg kjente staken som våt av dine væsker pulserte inn og ut av deg, pungen hans dasket mykt mot hånden min. Pekefingeren gled dypt inn i deg samtidig med ham og når jeg trakk den ut og førte den mot munnen din, var den glitrende våt. Du sugde på fingeren, slikket av fuktigheten din og stønnet at du smakte så utrolig deilig. Lot fingrene mine gli inn i deg, dypt inn og du roterte over hånden min, Jukket i mot og kjente det nærmet seg. ”Herregud det kommer for meg, det går for meg”, du stønnet sammen med meg og fingrene mine beveget seg fortere og hardere inni musa di sammen med ham som hadde satt opp tempoet nå. Du skrek høyt når orgasmen tok tak i deg og du knep sammen rundt hånden min. Jeg holdt den stille til du roet deg, da trakk han seg sakte ut og du slikket fingrene mine rene for dine og hans safter. Du var ennå skjelven og lot hodet hvile mot puten før du veltet ham over på ryggen og tok tak i den halvstive pikken hans, runket ham sakte og lot ham gli inn i munnen ”mhhhh, godt” hvisket du før du snudde deg mot meg og lot leppene omslutte meg mykt. Han så litt brydd ut, men du smilte til ham og forklarte at dette var like mye min fantasi som din. Jeg satte meg opp senga, så på deg og sa: «Fortsett, bare fortsett dere.» . Du nølte ikke og lot den tykke, lange pikken hans igjen gli langt inn i den våte, varme munnen sin. Han stønnet høyt, og ansiktet hans var forvridd på en utrolig sexy måte. Det var tydelig at han måtte holde tilbake for å ikke komme i munnen din. Jeg ble veldig kåt av dette synet og begynte å runke meg selv sakte, men hardt. Tanken på den våte musa di og at du igjen skulle bli knullet av ham, pirret meg utrolig. Du stønnet høyere og høyere bare av begjær mens jeg slikket deg mens du sugde ham, og jeg spurte etter en liten stund om du ville ha ham inni deg. «Mmm, hmm,» var det eneste svaret jeg fikk, før du snudde seg med bena på gulvet. Jeg kunne se at det glinset mellom bena dine der du lå og bølget med den runde, vakre sprettrumpa si. Ham dyttet resolutt bort dyna som lå der og satte seg på kne bak deg. Jeg var nær ved å komme bare av synet og lyden fra dere. Han la sin venstre hånd på hofta di, og med den høyre styrte han den tykke, blodsprengte pikken sin mellom de våte, svulmende kjønnsleppene dine. Han gned lemmet sitt opp og ned langs det våte kjønnet ditt, før han forsiktig klemte seg inn i deg. Jeg reiste meg opp og gikk nærmere for å se bedre. Synet som møtte meg på nært hold var enda mer opphissende; det store, mørke lemmet hans som bunnet deg i rytmiske støt. Ditt lyse hår som hang nedover den smale ryggen, den feminine, runde rumpa, det våte kjønnet ditt som støtte bestemt mot hans underliv. Jeg så for meg hvordan han hadde det i det fløyelsmyke kjønnet ditt. Jeg forestilte meg hvordan du kjente deg fylt til randen over alt. På toppen av dette synet hørte jeg de nytende, nærmest ropende lydene fra dere begge. Han økte takten og styrken i støtene. Du ynket deg som en katt, og han pustet tungt for hver deilige inntrengning. På dette tidspunktet var jeg kåtere enn noen gang. Jeg stilte meg på kne foran deg og så ned på det nytende ansiktet ditt. Du var rød fra halsen og opp og stønnet heftig ut fra den halvåpne munnen din. Da du i din ekstase enset meg, grep du om pikken min og stappet den bestemt og resolutt inn i munnen. Du sugde som du aldri hadde sugd før. For hvert støt han gav deg bakfra, gapte du over pikken min og sugde meg vått og stønnende. Uten noe forvarsel rykket du plutselig til igjen og støtte hardt mot ham i en kraftig skjelving. Lemmet mitt glapp ut av munnen din, men du grep den med hånda og runket meg hardt mot ansiktet ditt. Jeg stirret på rumpeballene dine som ble brutalt løftet for hvert av hans støt. Han pumpet hardere og raskere, og idet du kom for annen gang med et kraftig klynk, utstøtte han et grovt, gurglende brøl. Tanken på hvordan han fylte det stramme kjønnet ditt, fikk meg til å rykke i hele kroppen. Jeg sprutet utover ansiktet ditt, og du gapte over meg, sugde meg, nærmest på gråten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...