Gå til innhold

Cuckold i media?


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Kom tilfeldigvis over denne for en stund tilbake.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=164571

"Med ektemannen og 14 nakne mannlige tilskuere hadde Sharon Bull (45) sex med to tvillinger på stranden. "

 

Noe sier meg at mannen i forholdet er en cuckold :) hehe.

Legg også merke til etternavnet til hotwifen! :D

 

 

Noen andre som har lignende saker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Haha. Det la jeg ikke så mye merke til!

Skulle nesten tro denne historien var for god til å være sann! hehe.

Bildebevis hadde gjort seg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg husker jo den første sesongen av Big Brother i 2001, der den ene deltakeren (Anne Mona) gjorde sin forlovede til cuckold på TV for hele Norge.

Nå var jo ikke dette en cuckold-fetisj for Arild, hennes forlovede, som hjelpeløst måtte sitte hjemme og se at forloveden hans hadde sex med en annen, uten å kunne kommunisere med henne - med hele Norge som tilskuere:

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2001/05/02/255360.html

 

Sikkert ganske lite kult å være hele landets Riks-Cuckold, liksom... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...
Kan hende dette skjer oftere enn man tror.

Jeg kjenner til noen søsken hvor alle er totalt forskjellige, og av dem, et tvillingpar som er like forskjellig som de øvrige.

Lett å mistenke at den dama har hatt mer enn en elsker, og mange deilige stunder ...

Det er ikke hverken uvanlig eller unormalt at toeggede tvillinger er ulike hverandre. Toeggede tvillinger er like ulike hverandre som vanlige søsken, med andre ord kan de like godt være i hver sin ende av gen-skalaen (som søsken ofte er, helt normalt). Det er eneggede tvillinger som normalt er like på hverandre. Så at man har toeggede tvillinger som ser ulik ut, betyr nada. Tror kanskje dere tar cuckolding-fantasiene litt for langt inn i virkeligheten noen ganger :)

 

---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

 

Og igjen, vi snakker om skuespill gutter, ikke swinging på virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...