Gå til innhold

Nyttårsfesten


Dave W

Anbefalte innlegg

Dette er historie som har en god del reelle elementer, men kombinert med noe fiction. Jeg velger likevel å legge den her under "cuckens historier".

 

Nyttårsfesten - eller hvordan jeg ble en "ordentlig" cuckold (del 1)

 

Vi er et godt voksent par som har vært gift lenge. Christine er nok ikke det man vanligvis forbinder med en ”hotwife”, og dermed er vel ikke jeg heller noen typisk ”cuckold”. Men Christine er helt klart en bestemt kvinne, når hun er i det riktige hjørnet sågar det man ville kalle dominant. Og etter noen litt vanskelige og – skal vi si – uavklarte situasjoner tidligere i vårt ekteskap var det nå en uttalt forståelse mellom oss at for meg var det bare Christine. Ikke bare var det uaktuelt med sidesprang, men det meste skulle også ellers skje på hennes premisser. Derimot var det langt åpnere når det gjaldt henne selv. Ikke at hun benyttet seg mye av det, som sagt er hun knapt nok noen ”hotwife”. Men muligheten var der.

 

Inntil nylig var det mest konkrete som hadde skjedd noen trekanter med en god venn av oss. Og av det som allerede er sagt burde det være klart at det var Christine som styrte i slike situasjoner, selv om jeg altså hadde deltatt. Petter bor i utlandet, så det er ikke så ofte vi har anledning til å være sammen. Men for ikke lenge siden var det en ny utvikling. Christine var på en jobbreise i nærheten av der Petter bor, og den dagen hun egentlig skulle komme hjem ringte hun for å spørre om det var ok at hun ble en dag ekstra for å besøke ham. Det er mulig jeg kunne sagt nei og at hun ville ha akseptert det, men for det første syntes jeg det ville ha virket underlig – vi var jo svært gode venner alle tre – og dessuten kjente jeg en svak opphisselse ved tanken på hva som kanskje kunne skje når de to skulle være alene en kveld. Og kanskje en natt… Hun hadde ikke presisert hvor hun skulle bo. Da hun kom hjem var jeg veldig spent på hva som hadde skjedd, men klarte å la være å spørre direkte om de hadde hatt sex. Etter en stund fortalte hun det imidlertid selv – ikke bare hadde de ligget med hverandre, men hun hadde også overnattet hos ham. De hadde altså delt både seng og frokostbord. Jeg ble nok litt sjalu, mer over at jeg ikke hadde vært med enn på at hun hadde hatt sex med ham (for det var jo ikke egentlig nytt). Men samtidig føltes det riktig på et vis – og Christine fortalte det også på en måte som om det var helt naturlig og noe jeg ikke kunne protestere mot. Kanskje ble jeg ordentlig cuckold den dagen…. ?

 

Dette skjedde sist høst. Neste gang vi skulle treffe Petter var til nyttår, da hadde han planlagt besøk til oss. Jeg var spent på hvordan nyttårsaften ville forløpe. Men før vi kom så langt ble vi invitert til en nyttårsfest hos noen gode venner som har et stort hus på landet. Opplegget var fest med overnatting, og vi skulle være ganske mange, både felles venner og noen vi ikke kjente. Til sammen var det snakk om 12-14 personer, både par og single. Vi hadde veldig lyst til å være med, og spurte om vi kunne ta med vår venn Petter som skulle besøke oss. Det var helt greit for våre venner, men ettersom alle soverommene allerede var belagt var betingelsen at han måtte dele rom med oss og sove på en madrass der. Christine svarte umiddelbart at det var greit – jeg tenkte mitt, men sa ikke noe.

 

Nyttårsfesten ble svært hyggelig, det var god mat og nok å drikke, og etter at champagnen var åpnet ved midnatt ble det også dans i dempet belysning. Snart var det nesten bare skinnet fra peisen og noen stearinlys som kastet flakkende skygger fra ganske så tett omslyngede par på dansegulvet. Petter og Christine var et av dem. Men jeg hadde også funnet meg en hyggelig dansepartner, og etter hvert lot jeg meg rive med av stemningen uten tanke på at det kanskje ikke skulle være like naturlig for meg som for min kone. Annelise, som hun het, var skilt og likte helt klart den fysiske kontakten som dansen åpnet for. Da jeg kjente kroppen hennes stadig tettere mot min ble jeg rett og slett ganske opphisset. Det var svært lenge siden jeg hadde hatt nærkontakt med en annen kvinne enn Christine, og det tok ikke lang tid før mine fysiske reaksjoner kunne merkes ikke bare av meg selv men tydeligvis også av Annelise. Jeg kjente hvordan hun forsiktig – og etter hvert mindre forsiktig – skjøv underlivet frem mot min ereksjon, og jeg kunne ikke annet enn å respondere med å presse den harde pikken mot hennes kvinnelige mykhet. Etter hvert ble vi i halvmørket dristigere og dristigere. Jeg presset et lår inn mellom bena hennes, og kjente hvordan lårene hennes klemte rundt meg. Forsiktig lot jeg også hendene som hadde holdt tett rundt henne stryke opp langs ryggen og siden og famle seg frem mot de myke brystene hennes. Brystvortene hennes var struttende harde gjennom bh’en, og det gjorde meg enda kåtere og enda dristigere. Til slutt tok jeg sjansen på å la en hånd gli inn mellom oss og lot en finger stryke sidelengs over underlivet hennes. Gjennom det tynne kjolestoffet kunne jeg kjenne trusekanten, før fingeren streifet over kjønnet hennes og jeg kunne kjenne fitteleppene. Det gikk som et sukk gjennom henne, og selv var jeg så kåt at jeg nesten glemte å være forsiktig. Jeg vet ikke helt hva jeg så for meg, men jeg tror nok både Annelise og jeg selv var klar over at jeg neppe kunne tilbringe natten noe annet sted enn sammen med min kone. Likevel bare fortsatte vi.

 

Fortsetter i neste innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsfesten - eller hvordan jeg ble en "ordentlig" cuckold (del 2)

 

Inntil jeg kjente en hånd på skulderen. Mange var allerede begynt å trekke seg tilbake, festen gikk mot sin slutt. Hånden på min skulder var Christines. ”Vi skal vel snart avslutte”, hvisket hun, ”kan ikke jeg få siste dans med deg?” Litt forfjamset gjorde jeg meg løs fra Annelise, og smilte unnskyldende til henne. Over i Christines armer skjønte jeg umiddelbart at hun ikke var kommet for å kosedanse med meg. Hun fortsatte å hviske inn i øret mitt, men det var ikke noen myk og forførende tone, tvert i mot. ”Du likte visst å danse med hun der, gjorde du ikke?” Jeg prøvde å bagatellisere det hele, men klarte ikke helt å få frem et fornuftig svar. ”Heldigvis er Petter her for å ta seg av meg,” fortsatte hun. ”Siden det ikke har sett ut til at du er særlig interessert, så fortsetter han med det. Han er allerede gått opp på rommet vårt, og nå går jeg etter. Du venter minst en halvtime før du kommer opp. Og den halvtimen bruker du ikke til å danse eller noe som helst annet med hun du vet, er det klart?” Jeg nikket svakt, tok et glass og satte meg foran peisen. Christine forsvant opp trappen mot soverommet vårt.

 

Jeg forstod at jeg hadde gått for langt, og det var ikke tale om ikke å adlyde. For øvrig hadde Annelise også trukket seg tilbake, hun hadde vel skjønt at min kone hadde reagert. Snart satt jeg alene igjen i stuen foran de siste glørne i peisen. Jeg håpet ingen hadde funnet det påfallende at jeg ble sittende der mens Christine var gått opp for å legge seg på et rom der vår venn også skulle sove.

 

En halvtime er ikke så veldig lang tid, men i denne situasjonen føltes det likevel uendelig. Jeg var ikke særlig i tvil om hva som foregikk oppe på soverommet vårt, selv om det naturligvis ikke var en lyd å høre. De var nok forsiktige, med alle de andre gjestene i rommene omkring. Endelig kunne jeg se på klokken at det var mulig å gå opp. Jeg åpnet døren forsiktig, og famlet meg innover i rommet der det bare kom et svakt lys inn fra vinduet. Det var stille, og jeg kledde fort av meg for å krype opp i dobbeltsengen til Christine. Men før jeg kom så langt la jeg merke til at det ikke lå noen på madrassen på gulvet. Det slo meg plutselig hvor naiv jeg hadde vært. Nå så jeg også at det ikke var noen ledig plass i dobbeltsengen. Resignert la jeg meg ned på madrassen og trakk dynen over meg.

 

Jeg hadde jo regnet med at Petter og Christine hadde hatt sex. Men når jeg nå lå alene på madrassen ble det plutselig veldig nært og tydelig for meg hva som hadde skjedd. Jeg kjente sjalusi – men også hvordan kåtheten fra tidligere på kvelden kom tilbake, riktignok med et ganske annet innhold. Nå var det bare tanken på min kone og hennes elsker som gjorde meg opphisset. Jeg hadde beholdt boxeren på meg, men lot en hånd gli ned i den og grep rundt pikken som var blitt bankende hard igjen. I det jeg forsiktig begynte å runke og lurte på om jeg skulle stå opp og finne noe papir, merket jeg en bevegelse borte fra dobbeltsengen. Plutselig stod Christine på kne ved siden av meg. Jeg kunne se at hun var naken. Bare det at hun kom naken opp fra sengen hvor jeg visste hun hadde ligget ved siden av Petter gjorde meg enda mer opphisset.

 

Med en bestemt bevegelse løftet hun dynen til side. Hun trakk hånden min vekk, dro ned boxeren og tok selv et fast tak rundt pikken min. ”Du er kåt, kjenner jeg? Lyst på fitte kanskje?” Hun sa det høyt nok til at Petter måtte høre det. Et øyeblikk tenkte jeg at hun kanskje ville sette seg over meg og la meg komme inn i henne slik vi hadde gjort før når vi hadde hatt trekant med Petter. Men det var noe i tonen hennes som fikk meg til å tenke om igjen. Så fortsatte hun, igjen akkurat høyt nok til at Petter måtte høre hvert ord om han ikke sov allerede. Og det gjorde han neppe. ”Men det blir ikke aktuelt og det skjønner du nok når du tenker deg om! Etter at du hele kvelden har tenkt på en annen fitte enn min må du klare deg uten. Og jeg har allerede fått det jeg trengte!” Så løftet hun frem den andre hånden og lot en gjenstand dingle foran ansiktet mitt. Det var en brukt kondom. Resolutt snudde hun den rundt og tømte innholdet utover magen min. ”Sånn, nå kan du få ligge og kjenne på beviset på at Petter og jeg har hatt deilig sex.” Hun tok hånden min og gned den ned i klisset på magen. Så førte hun den ned på pikken min igjen. ”Kåte, ulydige cuckolds får bare runke. Og du er faktisk heldig som får lov til det. Jeg hadde tenkt å nekte deg utløsning i kveld, men Petter syntes du burde få lov. Så kom igjen! Men ikke tro at det alltid blir slik.” Jeg adlød og begynte å dra hånden frem og tilbake rundt pikken. ”Fortere!” kommanderte hun. Jeg satte opp tempoet. Hun tok den andre hånden min og førte den opp mellom bena sine. ”Her kan du kjenne hva du er gått glipp av. Kjenner du hvor vått og glatt det er her?” Hun presset fingrene mine inn mot fitta. Så hevet hun stemmen enda et hakk som for å være sikker på at jeg skulle forstå at Petter hørte alt. ”Her var den store og deilige pikken til Petter nettopp, men for deg er det adgang forbudt i kveld!”

 

Det var det som skulle til, og jeg sprutet ladningen min oppover magen hvor den blandet seg med innholdet fra Petters brukte kondom. ”Og du får ikke gå og vaske deg før vi står opp i morgen. Så vi kan være sikre på at du husker hvordan det går når du ikke oppfører deg som du skal.” Med det forsvant hun tilbake til dobbeltsengen og elskeren sin, og lot meg ligge igjen på madrassen. Nå var jeg i hvert fall blitt cuckold på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...