Koseligvenn Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 http://www.hardsextube.com/video/398381/Milf-amateur-mature-wife-cuckold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuckoldpar Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 flott video, den posisjonen har jeg ligget i mange ganger, og sette en skikkelig mannekukk pumpe i konas fitte. Pleier å ligge med hodet litt høyere så jeg kan slikke klitten samtidig, da få jeg også elskerns baller daskende i panna. Likte sekvensen der vi ser forfra og at fruen bare nyter, og ikke bryr seg om cuckys pikk som slenger rett forann henne. Litt overraskende at cucky fikk fitta etterpå, det får ikke jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoop Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Hender jeg får etterpå som han. Men kun for å gjøre narr, også be meg enten "bli ferdig" eller bare slutte siden "hun kjeder seg". Vel ikke så ulikt denne filmen. Deilig film Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts