Gå til innhold

Hvorfor kvinner trenger flere elskere


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Jeg fant for en stund siden en artikkel fra en sexterapeut som har skrevet en avhandling om hvorfor cuckold forhold er det mest naturlige som finnes.

 

"After studying human sexuality for many years it has become inarguable to me that a cuckold relationship (in which the wife engages in sexual activity with a variety of men while her husband remains faithful) is most compatible with basic human evolutionary make up. It is straying from this evolutionarily grounded human bonding relationship that has produced such misunderstandings and conflict between the sexes."

 

Oversettelse

--------------

"Etter å ha studert menneskets seksualitet i mange år har det blitt helt klart for meg at cuckold forhold er mest forenelig med menneskets evolusjon. Det er avvik fra denne evolusjonære levemåten som ofte skaper misforståelse og konflikter mellom kjønnene.

 

Det at naturen har ikke bare gitt kvinner en skarpere og eksponentielt sterkere sexlyst enn menn, har det også gitt kvinner muligheten til å oppleve en langt større mengde, intensitet, og variasjon av seksuell nytelse og orgasme enn menn. Dette er naturens måte å motivere en kvinne til å oppsøke seksuell aktivitet med tanke på risikoen hun bærer i å gjøre det. (Selv om dagens prevensjonsmidler sterkt redusere denne risikoen, gjør de ingenting for å dempe interne utløsere som driver en kvinne. Behov for mye sex og en rekke sex-partnere om noe, forsterker denne reduksjonen av risiko hun tar for å søke nytelse. ) "

 

Så der har dere det. Cuckolds er altså like evolusjonært som selve sexen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er en grunn til at de aller fleste menn liker å se sin kone knulles av endre menn, uten tvil.

 

 

For mine egen begynte det hele etter at dama jeg var sammen med var utro med en kompis av meg. Jeg var først rasende når jeg fant det ut, men etter å ha tenk meg om en stund fant jeg ut at jeg faktisk LIKTE tanken på at kompisen min hadde pult henne OG jeg ønsket at jeg kunne se det.... Ønsket om å se henne bli pult ble oppfylt noen uker etter på en fest vi var på. De (dama mi og kompisen min) trodde jeg sovnet for deretter å snike seg inn på et annet rom, men jeg sov ikke... Isteden listet jeg meg etter dem og klarte å snike meg inn på romemt der de holdt på uten at de merket det! Opphisselsen jeg fikk ved å stå der å se og høre min egen dama bli pumpet full av min beste venns kuk var bare ubeskrivelig deilig og jeg simpelthen elsket synet av hårete baken som han med aftige tak knulle henne med og håpet han ville holde på en evighet. Da det gikk for ham omtrent to minutter etter var så opphissende at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist og det var da de oppdaget meg... Hva skulle jeg si for å få dem til å forstå at jeg syntes det var helt greit at han pulte henne da? Normalen er jo å bli sint, så etter å ha pratet med dama mi (Hun prøvde ikke å snakke det vekk, noe som ville vært umulig når hun hadde fitta full av seden hans) om dette plumpet det ut av meg at jeg ikke hadde noe i mot at hun hadde sex med ham, noe hun ikke øyeblikkelig trodde helt på... Forståelig nok!

 

Da vi uka etter hadde fest hjemme hos meg varte det ikke lenge før begge ville prøve ut om det faktisk var greit for meg , noe som endte i at vi pulte henne begge to hele den natta. Katta var ute av sekken med andre ord og jeg tror, når jeg tenker på det, at dama mi mottokk mer sed fra kompisen min enn fra meg i de påfølgende tre årene vi var sammen, for han pulte henne ved hver eneste anledning!

 

 

25 år har gått siden den gangen og jeg har vært sammen med 6 andre kvinner på den tiden og samtelige av dem har min beste venn grisepult! Som vibruker å si når vi snakker om det, "mye sed har rent ut av damene mine siden den første gangen!"... he he.

 

Han klarte til og med å pule den første kona jeg var gift med på brylupps natta vår! Så kvinner trenger definitivt flere menn fra tid til annen, har ihvertfall ikke hørt noen av damene mine klage på at de får for mye kuk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...