Manndom Skrevet 15. mars 2013 Share Skrevet 15. mars 2013 Er det bare meg som synes det er rart med denne annonsen for alenemoren som trenger pill? Kan hun ikke bare gå til fastlegen sin, eller på apoteket som oss andre? Burde jeg synes synd på henne og la henne få en pill av meg? Muligens har hun brukt alle pengene sine på denne annonsen og har ikke råd til å kjøpe pillen hun trenger? Er det flere som blir med og gir henne pill - lar henne få så mye pill at hun roper om nåde? Det er fredag folkens! God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 15. mars 2013 Share Skrevet 15. mars 2013 Jeg har Paracet og Voltaren.... Mon tro om det er av interesse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 16. mars 2013 Se der ja! Og jeg har Omega 3 og noen stikkpiller jeg aldri har brukt! Nå blir hun sikkert glad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.