Guest Norwegianhubby Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Nå som Svartskog er ute i hardt vær blandt flere medier, så passer det seg kanskje å spørre om noen har opplevelser rundt denne "perverse" stranden? :=) Link til en sak blant annet : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041873 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zum Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 jepp, og de må jo bare prøve på noe outing, da skal det bli h.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Jeg kan skjønne det rent (u)praktiske med å ha folk som dogger like utafor stuevinduet til blandt annet barnefamiler. Men utenom det kan vel folk få hygge seg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Personlig så ville nok jeg valgt et litt "avskjermet" område hvis jeg skulle gjort noe perverst, men folk tenner jo på forskjellige ting Hadde vært kult å fått taki den "bildemappa" som er vist som hovedbilde i saken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts