Gjest Norwegianhubby Skrevet 20. oktober 2010 Share Skrevet 20. oktober 2010 Nå som Svartskog er ute i hardt vær blandt flere medier, så passer det seg kanskje å spørre om noen har opplevelser rundt denne "perverse" stranden? :=) Link til en sak blant annet : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041873 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 20. oktober 2010 Share Skrevet 20. oktober 2010 jepp, og de må jo bare prøve på noe outing, da skal det bli h.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 20. oktober 2010 Share Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kan skjønne det rent (u)praktiske med å ha folk som dogger like utafor stuevinduet til blandt annet barnefamiler. Men utenom det kan vel folk få hygge seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 22. oktober 2010 Share Skrevet 22. oktober 2010 Personlig så ville nok jeg valgt et litt "avskjermet" område hvis jeg skulle gjort noe perverst, men folk tenner jo på forskjellige ting Hadde vært kult å fått taki den "bildemappa" som er vist som hovedbilde i saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.