Gjest Offiser Skrevet 11. mars 2013 Share Skrevet 11. mars 2013 Hei Sikkert flere enn meg som har mange timer på hotell i ukene. Jeg følger opp tråden til Trine, er det flere enn meg som kunne tenkt seg å møte andre arbeidspendlere i hotellbaren på et hotell i Oslo en uke dag? Morsomt å møte både par og single som søker etter litt spenning og lek. Radison SAS f. Eks...? Noen som kan Og vil i april? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Offiser Skrevet 13. mars 2013 Share Skrevet 13. mars 2013 Lite respons her desverre. Hadde trudd det var flere enn meg som bodde på hotell pga jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oscar2012 Skrevet 15. april 2013 Share Skrevet 15. april 2013 hei jeg bor i oslo og kunne gjerne treffe noen i baren si ifra når det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 14. august 2014 Share Skrevet 14. august 2014 hvilket hotel passer til slike treff? der menn kan komme opp til rommene uten nøkkel kort til heisen? helst et Thon hotel. noen gode tips her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 14. august 2014 Share Skrevet 14. august 2014 Hei. De fleste Thon Hotel i Oslo har nå nøkkelkort til heisen,, Men Opera som jo også har endel meget fine rom er "åpent" ;-) dvs rett opp på rommet uten heiskort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 15. august 2014 Share Skrevet 15. august 2014 Rica Victioria Hotel, Rosenkrantzgate 13 er glimrende. Ikke nøkkelkort i heisen og grei passasje fra inngangsdør til heis. Jeg har hatt flere sextreff der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 17. august 2014 Share Skrevet 17. august 2014 ellers går det jo ann å treffes i lobyen eller utenfor hotellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.