Gå til innhold

Hei - og TAKK! for et flott tiltak!


CuckySlut

Anbefalte innlegg

Jeg må virkelig berømme initiativtaker(ne) bak dette forumet! Jeg tror det er et "marked" for et forum som dette, når det etterhvert blir mer kjent.

 

Vil samtidig oppforde andre brukere til å gjøre oppmerksom på norcuckold.com hos SMiL og andre nettsamfunn som er relevante for folk i Norge.

 

Om meg selv: 30 år gammel, samboer. For ca et år siden, mens vi var kjærester men ennå ikke samboere, var jeg heldig nok til å få henne til å cuckolde meg :) Jeg kjøpte tilogmed en CB-6000 - et kyskhetsbelte for menn - som hun med stor begeistring holdt meg innelåst i. Fikk også oppleve gleden ved å være innelåst i denne saken mens hun møtte sin pulekompis, og fikk også SMS av typen "håper det er deilig og frustrerende å være kåt og innelåst. vi er snart klare for en ny runde i senga". Og "gidder ikke legge på nytt sengetøy - men håper det er greit for deg å sove i det samme som vi knulla i igår".

 

Nå er vi som sagt samboere, og hun sa da vi flyttet sammen at hun trodde hun var ukomfortabel med å fortsette med dette nå som vi bodde sammen.

 

Hun er egentlig ikke så veldig kinky - jeg ble overrasket over at hun i det hele tatt ble med på dette - hun ville f.eks. ikke la meg bruke hennes truser mens hun møtte sin knullekompis.

 

Kan jeg lufte dette igjen? For meg er det også litt turn-off om det er JEG som "presser" henne til å ha seg med andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen!

 

 

Jeg tror nok du burde ta opp dette med din samboer, hvis hun har likt dette før dere flytta sammen er nok sjansen stor for at du kan få overtalt henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo i hvert fall prøve å få klarlagt hvorfor hun mente det ble feil å fortsette med dette når dere flyttet sammen. Mulig hun f.eks misforstår og oppfatter det som et tegn på at du ikke bryr deg tilstrekkelig om henne. Sånne misforståelser kan man jo i hvert fall få ryddet opp i hvis man snakker sammen. Og kanskje hun også fortsatt har lyst, innerst inne. Når hun har fått det litt på avstand og begynner å savne det.

 

Tror det er viktig å ikke presse jentene til dette, vært avslappet og godta at det kan være perioder da hun ikke har lyst. Hvis hun i slike perioder føler et press kan det ødelegge hele motivasjonen, hvis hun derimot vet at hun får lov når og hvis hun igjen blir klar, kan hun nok komme sterkt tilbake. Hvis dette er noe hun i utgangspunktet tenner på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...