cuckøst Skrevet 6. mars 2013 Share Skrevet 6. mars 2013 Hei hei! Den 22. Mars er vi på hotell i Oslo, vi ønsker en mann som kan sjekke opp kona i hotellbaren, for senere å bli med opp på rommet, hun er litt sjenert og dette virker som den mest "normale"fremgangsmåten. (til den grad noen av oss her inne er å regne som "normale") en fordel om du ikke har aversjon mot kontakt mellom samme kjønn da hun har lyst til å se han suge en kraftig pikk. Hun liker å bli tatt hardt og elsker stor pikk. Ta kontakt da vel! K&K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 6. mars 2013 Share Skrevet 6. mars 2013 Ta kontakt privat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozegut1 Skrevet 6. mars 2013 Share Skrevet 6. mars 2013 Dette syns jeg høres ut som en god plan Titt på profilen min for å se om den er kraftig nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 7. mars 2013 Share Skrevet 7. mars 2013 er i Oslo den tiden, send PM for mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 7. mars 2013 Share Skrevet 7. mars 2013 Høres som en fin plan:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_99 Skrevet 21. mars 2013 Share Skrevet 21. mars 2013 OM dere fremdeles er interssert si i fra så kan det hende det ordner seg for dere Si litt mere om dere selv i en pM til meg Ha en fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 22. mars 2013 Share Skrevet 22. mars 2013 Fant dere en bull? Jeg bor i byen og kommer gjerne... Er oppegående og klar..... Sender tlf og bilde om dere vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.