cuckøst Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Hei hei! Den 22. Mars er vi på hotell i Oslo, vi ønsker en mann som kan sjekke opp kona i hotellbaren, for senere å bli med opp på rommet, hun er litt sjenert og dette virker som den mest "normale"fremgangsmåten. (til den grad noen av oss her inne er å regne som "normale") en fordel om du ikke har aversjon mot kontakt mellom samme kjønn da hun har lyst til å se han suge en kraftig pikk. Hun liker å bli tatt hardt og elsker stor pikk. Ta kontakt da vel! K&K Siter
kozegut1 Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Dette syns jeg høres ut som en god plan Titt på profilen min for å se om den er kraftig nok. Siter
Terje_99 Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 OM dere fremdeles er interssert si i fra så kan det hende det ordner seg for dere Si litt mere om dere selv i en pM til meg Ha en fin dag Siter
Sexelsker Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Fant dere en bull? Jeg bor i byen og kommer gjerne... Er oppegående og klar..... Sender tlf og bilde om dere vil... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.