Gå til innhold

Slik ble jeg en cuckold


CuckySlut

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om dette passer her, men føler at det ikke helt passer inn i "Fantasier"-gruppen heller, da det egentlig bare er litt løs prat om hvordan jeg ble introdusert for temaet cuckolding - selv om jeg dengang overhodet ikke kjente til det ordet, eller settingen.

 

Bakgrunn: Jeg var 20 år gammel og var samboer med ei jevnaldrende jente, min beste venn var også samboer med ei jente.

 

Han (kompisen) og jeg hadde begge et godt øye til hverandres damer - hvem har vel ikke dét? ;)

Man begjærer det man ikke har...

 

Uansett, han og jeg snakket begge om partnerbytte - vi var begge villige til det. Min samboer var også åpen for idéen, selv om hun nok ikke helt likte tanken på at jeg skulle ha sex med kompisens kjæreste.

 

Hele "planen" låste seg ved kompisens samboer: Hun var ikke villig til å inngå en byttehandel hvor han fikk ha sex med andre, og hun var ikke spesielt interessert i meg, viste det seg.

 

Kompisens kjæreste var av og til bortreist, da hun hadde familien sin på en annen kant av landet. Det endte selvfølgelig med at kompisen min knulla samboeren min - etterhvert med min viten (og glede), men bak ryggen på hans samboer.

 

Jeg fikk til slutt også se at de to hadde sex. En helt ubeskrivelig opplevelse for en 20-år gammel gutt ;)

 

Høydepunktet var engang kompisens samboer var bortreist hos familien, kjæresten min og jeg kom på besøk til ham for å drikke litt og at de to skulle ha seg.

Han visste godt at jeg var vill etter dama hans - men jeg hadde ikke en gang sett så mye som puppen hennes - så han kom med litt av undertøyet hennes til meg, da vi var der. Der var ikke skittent - det kom rett fra klesskapet. "Dette er det nærmeste du kommer henne", sa han.

Og der, iført hans samboers g-streng og strømper med hofteholdere, satt jeg og så at min beste venn knullet samboeren min.

 

Slik ble altså denne "spiren" sådd i meg - for all fremtid ;)

 

PS: Han og jeg er fremdeles bestevenner, jeg er også fremdeles venner med jenta som var min samboer - det at vi gikk hver for oss hadde ingen ting å gjøre med dette "opplegget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...