Gå til innhold

Oslo: Nye bekjentskaper (med litt klasse)

Gråbein

Anbefalte innlegg

Hei der :-) Er du som meg interessert i å finne ut om fantasiene dine fungerer i praksis, men synes det er utfordrende å finne noen aktuelle kandidater i vrimmelen av harry profiler med stygge eller ikke-eksisterende bilder her inne?

Jeg er erfaren seksuelt, men ikke når det gjelder å dele på damene. Tenner så utrolig på tanken og har lyst til å finne ut om det funker i praksis. Å leve med et dypt seksuelt vesen, det er godt, det vet jeg fra før. Så det jeg føler, men ikke har fått testet ennå, er at når kvinnene får lov til å gjøre det de er disponert for, nemlig å elske pikk, inkludert fremmede pikker, og får gjøre det uten anklager om at de er uromantiske eller undergraver forholdet, så kan det oppstå en win-win-situasjon der alle blir gladere fordi alle blir kåtere. Typen blir kåtere av å se det seksuelle som vokser under overflaten hennes, og av konkurransen/sjalusien mot fremmedkuken, og han får nyte en kroppsleken kvinne i hverdagen som er i dyp kontakt med sin seksualitet. Kvinnen blir kåtere av å erfare at det ligger en seksuell virkelighet skjult bak buksene hos flere enn sin mann, og av å være så ettertraktet. Bullene/meg blir kåtere av å få lov til å knulle dama til noen andre; det er den samme opphissende følelsen av ren sex, og av å være inne på andres område, og av å se seksuelle muligheter bli virkelige. I tillegg så er det den avslappende følelsen av at det ikke ligger noen forventninger til noe mer der, utover det seksuelle, fordi hun er opptatt. Blir veldig sjelden forelsket, så det er viktig for meg.

Kjenner du deg igjen i noe av dette og er interessert i det jeg kan tilby som bull, ta kontakt. Jeg krever tydelige bilder av dere før jeg er interessert i et møte. Dere får selvsagt gode bilder tilbake også.

God kjemi er sjelden, så ikke bli sur dersom noe ikke stemmer. Du har fått en verdifull erfaring du kan ta med deg videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...