Gå til innhold

En utrolig natt


KennyO

Anbefalte innlegg

Jeg var på jobbreise i Bergen, og etter en lang dag med møter tok jeg ut for å spise.

Det begynte å bli sent, og med tanke på at jeg skulle ta et sent fly hjem neste dag dro jeg på en bar for å se på livet.

 

Kvelden forløp seg som det vanligvis gjør på en jobbreise. Jeg satt i baren og tittet lett bort på damene som danset eller gikk forbi. Noen ganger møttes noen blikk, men det ble ved det.

 

Da det ble nokså sent tenkte jeg det var like greit å komme seg tilbake til hotellet, og det var da kvelden ble snudd på hodet.

 

Jeg ble stoppet av et par i 40-års alderen. Kvinnen hadde jeg sett på puben tidligere.

Mannen spurte meg rett ut om jeg ønsket å bli med de hjem. Hvorpå kvinnen lente seg bort til meg og hvisket " eg vil bli pult som en hore".

Da det kom litt brått på, visste jeg ikke helt hva jeg skulle svare. Mannen fortsatte med "du skal vite at hun bestemmer alt så du må være villig til å være med på alt hun sier".

Jeg ble enda mer usikker da jeg med engang tenkte guttesex. "Det skal ikke være guttesex" svarte kvinnen.

 

Jeg har en nylon/strømpe fetisj så jeg svarte raskt, ettersom jeg ikke hadde noe bedre å si; " jeg blir med om hun bruker stay-ups"

Svaret jeg fikk gjorde det umulig for meg å motså. Han tok tak i hånden min,la den på hennes lår og dro den oppover mot fitta hennes. Jeg kunne føle de deilige strømpene og blone toppene. Pikken begynte å svulme med en gang.

 

"Kom her sa de" og jeg fulgte med. Vi tok en taxi hjem til de, og de stillte seg opp foran meg i stuen. Han begynte å beføle henne, og jeg kunne tydelig se at dette gjorde henne hinsides kåt. "Liker du det du ser spurte han kvinnen"

"Veldig" svarte hun!

Hendene hans begynte å gli oppover skjørtet slik at jeg så de deilige strømpene hennes. Han visste nok at det gjorde meg enda mer kåt.

Mannen begynte å føre hun nærmere meg og hvisket henne i øret " vil du suge han? Ta av han buksene og gjør han hard"

 

Da forstod jeg at det ikke var kvinnen som bestemte. Allikevel var jeg så kåt at nå skulle jeg spille med.

 

Han dyttet hodet hennes ned mot kuken min som nå stod rett opp i været. Hun slikket og sugde, hvorpå han spurte henne " er han stor nok for deg?"

Kvinnen snudde seg " ja, og jeg trenger hjelp til å gjøre han ren"

 

Jeg skjønte ikke helt hva hun mente, men plutselig stod de begge å sugde meg.

Da jeg aldri hadde vært med på noe slikt før ble jeg helt satt ut, men var fortsatt så kåt av kvinnen at jeg ikke var i nærheten av tanken på å avslutte.

 

De reiste seg og hun tok tak i skjorten min dro meg inn på rommet og dyttet meg opp i sengen. Hun satt seg over meg og skrevet over ansiktet mitt. Jeg begynte å slike den våte fitta hennes. Den var glovarm og myk. De deilige nylonstrømpene hennes lå tett intill hodet mitt og jeg bare nøt følelsen.

 

"Nå skal vi knulle hun" sa han. Hun gled ned på kukken min som nå var steinhard, og startet med å ri meg. Han stod bak og tok hun i rompa. Utifra stønnene hennes hørtes det ut som om det var en nytelse. Og, i det hun fikk orgasme ramt det av hun... Bokstavelig talt.

 

Hverken han eller jeg hadde kommet og hun satt seg ville ned for å motta to spruter.

"Ettersom du liker strømper kan du ikke sprute henne på føttene" sa han. Hun begynte å stryke foten over kuken min, og om jeg ikke var hard nok fra før sprengte kuken nå som den kjente de silkemyke føttene.

 

Da jeg kom på føttene hennes dro han av henne strømpene "slikk de rene". Hun begynte så å slikke spermen min av strømpene, helt de de var helt rene og fine igjen.

 

Jeg har desverre aldri vært i nærheten av å oppleve noe som dette igjen. Så var deilig å få dette minne ut i ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...