allinn Skrevet 17. oktober 2010 Share Skrevet 17. oktober 2010 fikk følgende melding fra min kone, borte på fest, i dag tidlig.." xx ble med på rommet mitt i går kveld..mere følger".. så gikk det noen minutter.."ble rift om meg blandt gutta i går kveld..jeg har de peneste bena vet du..han pulte meg i rompa! slett ikke verst :)" deretter.." litt sår etter så mye pikk i fylla, så du får nok bare slikke i kveld" Heftig! jeg ble knallkåt og nå sitter jeg bare her og lengter etter å slikke fitte i kveld..hvis jeg er heldig så får jeg sprute på henne..mmmm noen andre som har hatt det gøy i helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 17. oktober 2010 Share Skrevet 17. oktober 2010 Oioi! Ikke dumt! Be henne gjerne komme med en detaljert gjengivelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allinn Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 26. oktober 2010 Hun hadde annonsert at hun skulle flashe litt lår på en klubbfest i nabobyen, så jeg hadde mine anelser om at noe kom til å skje. Spesielt da jeg ikke fikk godnatt smsen som jeg pleier å få så skjønte jeg at hun var opptatt på annet hold. Det ble bekreftet av de smsenen jeg fikk morgenen etter. Hun hadde blitt forsøkt sjekket opp av flere menn i løpet av kvelden. Hun hadde fått herlig sex den natten og morgenen etter ..før frokost. Da hun kom hjem så var hun så sår at det tok to dager før jeg fikk nærme meg igjen Nå reiser hun vekk i morgen igjen og har sendt meldinger til den samme mannen om muligheter for ny sammenkomst. Jeg er veldig spent og kommer til å oppdatere her om det skjer noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.