Gå til innhold

søndagsmorgenoverraskelse


allinn

Anbefalte innlegg

fikk følgende melding fra min kone, borte på fest, i dag tidlig.." xx ble med på rommet mitt i går kveld..mere følger"..

så gikk det noen minutter.."ble rift om meg blandt gutta i går kveld..jeg har de peneste bena vet du..han pulte meg i rompa! slett ikke verst :)"

deretter.." litt sår etter så mye pikk i fylla, så du får nok bare slikke i kveld"

Heftig! jeg ble knallkåt og nå sitter jeg bare her og lengter etter å slikke fitte i kveld..hvis jeg er heldig så får jeg sprute på henne..mmmm

noen andre som har hatt det gøy i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hun hadde annonsert at hun skulle flashe litt lår på en klubbfest i nabobyen, så jeg hadde mine anelser om at noe kom til å skje. Spesielt da jeg ikke fikk godnatt smsen som jeg pleier å få så skjønte jeg at hun var opptatt på annet hold. Det ble bekreftet av de smsenen jeg fikk morgenen etter. Hun hadde blitt forsøkt sjekket opp av flere menn i løpet av kvelden. Hun hadde fått herlig sex den natten og morgenen etter ..før frokost. Da hun kom hjem så var hun så sår at det tok to dager før jeg fikk nærme meg igjen :)

Nå reiser hun vekk i morgen igjen og har sendt meldinger til den samme mannen om muligheter for ny sammenkomst. Jeg er veldig spent og kommer til å oppdatere her om det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...