Gå til innhold

Bare en liten tur på byen..


crosscouple

Anbefalte innlegg

Denne historien noterte fruen ( 46 ) ned til meg etter en tur på byen her i høst:

 

Vi kom til restauranten rundt åtte - halv ni. Bestilte salat og cola. Prata mye med de som jobbet der, kom etterhvært litt folk.

 

Bandet startet og det ble mye dansing, det er morro. Fikk svingt meg masse. Ikke mye hvile. Mette flørtet med sjefen . En annen en la sin elsk på meg. Ba meg stadig opp til dans og ut å prate å flørte. Til slutt så endte det med at han sa han hadde falt for meg. Ok å se på men ikke min type. Men han og et annet par ville ha meg med hjem til dem..... Skjønte ikke helt opplegget da. Men det ville jeg ikke da. Så han fikk nr mitt skulle aldri gjort han har ikke gjort annet en å ringe i dag......Men men fikk dansa mye da.. Gikk noen blikk imellom meg å sjefen dd når Mette ikke var der eller så vår retning.

 

Tenkte ikke i de baner om hanky panky da... Men skjønte egentlig hva han ville fort...... Dansa med han å fingran va mere nedi buksa enn oppå..... Ble så vi pratet en del sammen han va vel usikker på hva Merethe ville.... Han søkte blikket mitt mer å mer des lenger uttpå natta vi kom... jeg var da rimelig full å hadde det bare morro så litt uskyldig flørt..... det ble snakk om hjem-kjøring så var han klar på at han andre skulle kjøre Mette hjem og han meg... Ville egentlig ikke det jeg. Sa det til Mette også. Men det ble nå sånn.

 

De andre dro å han låste resturanten.... vi skulle gå men da trakk han meg inntil seg å ville kline bak baren... Motvillig til først.... Men alkoholen gjorde nok sitt ... så jeg ga etter å klina med....ble fikling og klåing der bak.... Han kom nedi buksa mi og begynte å fingre meg. Opp med toppen og knadde puppan... Ville ha meg på kne for å suge... så jeg gjorde det. Ganske brukbar kuk ikke sto,r ikke liten. Så snudde han meg mot disken å bretta buksa ned og tok meg bakfra fort og hardt.... ei godt stund..

 

Så jeg ned på kne igjen for å suge han hardt. Så ble jeg snudd igjen å han i meg bakfra hardt å lenge..

før han snudde meg og ville jeg skulle suge han... skjønte hvor nære han var men han ville ta meg igjen før han kom.. så han satte seg på bar krakk å jeg oppå bakfra ble tatt skikkelig hardt da. Plutselig så ville han ha meg på kne å kuken i munn igjen.. Sugde han å han kom i munnen.....

Ordnet oss litt pratet litt og vi gikk ut tok en røyk og han kjørte meg hjem.... Han sa vi var en god match. Knall deilig som han sa.

 

Kjørte meg hjem mens vi prata litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...