Lotta Skrevet 15. oktober 2010 Share Skrevet 15. oktober 2010 Hei, Jeg er en gift jente på 23, fant ut at min mann hadde "snoket" her inne via PC-loggen. Etter som jeg tittet videre ble jeg mer og mer interisert for temaet og det høres veldig spennende ut. Har lyst å overaske min mann med et bilde av musa mi som en annen mann har spermet på. Jeg vet det tenner han veldig og det kan åpne døren for noe mer. :-) Noen som vil gjøre meg den tjenesten? 1. Send meg en melding i innboksen med e-post 2. Så sender jeg deg en mail med bilde du kan sprute på. 3. Print det ut, sperm på det, ta bilde av kunstverket og send tilbake på min e-post Hvis andre også tenker på dette så er dere velkommen til å bruke denne tråden. Evt. andre interesser ta kontakt! Er ny innen dette her og håper å få med min mann. Ha en flott dag! Lotta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 15. oktober 2010 Share Skrevet 15. oktober 2010 Wow!! Det var dame med tæl i!:) Håper dette bildet/disse bildene blir delt her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdk22 Skrevet 15. oktober 2010 Share Skrevet 15. oktober 2010 Du har en veldig veldig veldig heldig mann!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 15. oktober 2010 Tusen takk til dere begge. Håper du har rett om at min mann er heldig selv om jeg føler meg en smule slem akuratt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdk22 Skrevet 15. oktober 2010 Share Skrevet 15. oktober 2010 hehe. sånn det skal være det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 16. oktober 2010 Share Skrevet 16. oktober 2010 jeg føler meg en smule slem akuratt nå. Ja, du er orntli' slem - du fortjener å få bildet ditt nedsprutet i mannesperm:o:o:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 17. oktober 2010 Share Skrevet 17. oktober 2010 bare sende meg ett bilde så skal jeg gjøre det for deg vet du...sikkert alt fått det gjort men kan gjøre det uansett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayro Skrevet 15. juli 2011 Share Skrevet 15. juli 2011 Hei må jo si at ideen din pirrer meg da... ser det er ei stund siden du la ut tråden men i tilfellet du er interessert så send gjerne en 36 år gammel kristiansander bildet ditt så ska jeg med glede å kåtskap sprøyte mine safter ut over bildet av deg mens jeg ser på deg å kommer.... vet ikke om du fikk mailen jeg sendte... i tilfellet får du si fra.. Hilsen meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morjor Skrevet 28. juli 2011 Share Skrevet 28. juli 2011 Ser at det er lenge siden du la ut dette, og jeg er egentlig cuckold. men cuckolds trenger også å sprute en gang i blant ihvertfall på bilder. MorJor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mr76 Skrevet 25. august 2011 Share Skrevet 25. august 2011 (endret) Hei . Jeg vil gjerne sprute på bildene dine . Blir ganske kåt bare av tanken . fjernet e-mail i henhold til forum regler!! : spacewolf Endret 25. august 2011 av spacwolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas71 Skrevet 10. oktober 2011 Share Skrevet 10. oktober 2011 Hei. Er ny her inne i dag, og når jeg leste dette, tente det meg skikkelig. Send et bilde, og jeg spermer gjerne på det for deg :-) PS! så det var lenge siden du la ut dette men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longrunner Skrevet 13. oktober 2011 Share Skrevet 13. oktober 2011 Send bildet til [email protected] og jeg skal gjøre mitt. Ikveld alt :-) Hei, Jeg er en gift jente på 23, fant ut at min mann hadde "snoket" her inne via PC-loggen. Etter som jeg tittet videre ble jeg mer og mer interisert for temaet og det høres veldig spennende ut. Har lyst å overaske min mann med et bilde av musa mi som en annen mann har spermet på. Jeg vet det tenner han veldig og det kan åpne døren for noe mer. :-) Noen som vil gjøre meg den tjenesten? 1. Send meg en melding i innboksen med e-post 2. Så sender jeg deg en mail med bilde du kan sprute på. 3. Print det ut, sperm på det, ta bilde av kunstverket og send tilbake på min e-post Hvis andre også tenker på dette så er dere velkommen til å bruke denne tråden. Evt. andre interesser ta kontakt! Er ny innen dette her og håper å få med min mann. Ha en flott dag! Lotta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jahusa Skrevet 13. oktober 2011 Share Skrevet 13. oktober 2011 hei! Du kan gjerne sende et bilde som jeg kan behandle for deg. [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.