Gå til innhold

Den kvelden jeg ble cuckold


t00l

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele dette med dere...

 

Legger inn noen illustrasjonsbilder for å løfte stemningen litt etterhvert.

 

Vi hadde vært sammen siden ungdomsskolen, var i et solid forhold, hadde delt våre innerste fantasier med hverandre og mange ganger snakket i "kampens hete om å ha med en ekstra gutt til henne siden jeg hadde fått prøvd å ha med en ekstra jente sammen med henne like etter vi ble kjærester. men dette var ikke noe vi hadde avtalt, eller egentlig tenkt å ta videre. trodde jeg. vi hadde såvidt blitt myndige, og fest var vant kost hver helg. Hastet å få benyttet legg'en vår.

Hun var smidig som få, skikkelig bubblebutt, deilige spisse bryster, og en slank flott kropp, jeg var vanlig . litt liten av vekst og tynn. Denne helgen hadde vi kansje tatt det vel langt og begynte med festen i 15 tiden, det var lørdag og de fleste hadde vært ute fredagen. Så vi ble bare tre stykker. Jeg, dama (Line) og en venn av henne (steinar), som etterhvert hadde blitt en felles bekjent. Han var 26 år,stor ,muskuløs og en skikkelig player.

 

Etterhvert som timene gikk, og det begynte bli litt lite futt i vorspielet vårt fant dama mi ut at vi skulle spille nødt eller sannhet. recipie for sucksess? vel, slik ble det og etter mange runder med det ene og det andre uskyldige hetet leken seg noe opp. Det begynte komme penger på bordet for hver gang vi ikke ville gjøre noe eller svare.

Etterhvert begynte Line å kjøre sex som tema, hun hadde fått litt for mye champagne og begynte å bli litt ør. Og steinar var ikke tung å be.. Jeg selv hadde kansje begynt å nå toppen, og var litt for lett å ha med å gjøre. nå begynte det bare å bli "nødt" , Dama mi spurte steinar, og han valgte nødt. Du er nødt til å vise frem kukken din til meg sa hun. og steinar så på meg. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle se, og bare så på henne. "jeg har da sett flere pikker enn din, og jeg har ikke sett Steinar's før!" sa hun. jaja, det er da greit tenkte jeg og lot det stå til. Da reiste Steinar seg og sa, jeg viser den ikke frem sånn i offentlighet, d får bli med meg bortpå gulvet sa han.

De reiste deg opp og steinar snudde ryggen til meg. Line satte seg ned på kne forran han. Jeg hørte han løsnet beltet og kneppet opp knappene. Line satt på gulvet slik at jeg så ansiktet hennes hele tiden. Steinar lot buksa dette, og dro ned fremsiden av boxershortsen slik at alt var fritt . Jeg så hun studerte utstyret hans med et nøye blikk. Ok sa hun og reiste seg opp igjen, satte seg ved siden av meg igjen og steinar fikk på seg klærne og satt seg. Det ble en litt rar stemning, så vi fortsatte bare med leken. Nå var det Steinars tur. "jaja, da har du sett meg, så nå vil jeg se musa di" sa han. Jeg satte meg litt opp i sofaen og det eneste som kom fra kjeften min var "ehh"..

 

-Ok svarte line og satte seg til i sofaen ved siden av meg, hun hadde på seg en hvit "tanktop" et dongeri miniskjørt, nettingstrømper til lårene. rød bh og string med knyting på sidene. hun løsnet knytingen og spredde bena sp miniskjørtet åpnet seg .

I det hun skulle ta av seg trusa la jeg merke til at den hadde fått en liten flekk etter at hun hadde blitt våt. men jeg rakk såvidt tenke tanken før stringen var vekk og den nybarberte fuktige fitta hennes kom til syne. marla-red2.jpg

 

 

Da var det min tur, jeg så steinar grep seg rundt utstyret utenpå jeansen, og rette på utstyret. slik at vi ikke skulle legge merke til noe. Line satte seg til oppi sofaen igjen og stringen lå på gulvet. Jeg valgte sannhet. "ble du tent av å se noen andre enn meg?" sa jeg til Line. Hun så på meg og smilte. Jeg liker synet av store kuker jeg, er ikke noe galt med det vel?" var svaret jeg fikk. Steinar lo og så på meg som om det var verdens naturligste ting. Det var Lines tur igjen. Hun valgte sannhet hun også denne gangen. jeg tenkte at kansje hun hadde fått litt nok og ble brydd.

 

"likte du synet av den trange glatte musa mi?" sa hun til steinar, som tok seg en stor slurk av glasset sitt før han svarte. "Jeg tror det er bra du ba om å få se meg først, og at du har typen din her, hvis ikke hadde du levd farlig, men nå er det min tur igjen!"

 

han valgte igjen nødt, og sa følgende; "for hver gang vi velger sannhet nå, så er vi nødt å ta av oss et klesplagg, slik at vi ikke er helt blakke i det vi går ut herfra." Ok sa vi og leken fortsatte. Jeg valgte på nytt sannhet. "har dere to noen gang hatt sex?" jeg kjente jeg angret i det jeg spurte. Både Steinar og Line begynte å le. Jeg kjente det kriblet i kroppen og jeg angret så jeg rødmet. "nei" sa de omtrent i kor, steinar fortsatte; "vi har delt seng engang, og da trekte line seg pga at hun var forelsket" Line smilte lurt til meg, og sa "det var ikke bare derfor, jeg var jo bare 16 den gangen, og jeg var jo i forhold med deg nikket hun mot meg.

 

Steinar hadde altså ligget i samme seng som dama mi en natt imens vi var sammen, jeg kjente det strammet seg i halsen, og det kriblet nedentil. Tanken tente meg, og jeg skjønte ikke hvorfor...

 

"da ryker det et klesplagg sa steinar og lo" jeg hadde ikke tenkt over det, men det var da ikke noe stress. jeg tok av meg sokkene.. "har du reisning?" sa line.. Jeg så ned, og jeg hadde en liten kul på buksene.. "er det noe rart da ?, jeg så jo netopp musa di." svarte jeg kjapt. Steinar gliste bredt.

 

Da er det din tur Line, sa jeg og hadde det travelt med å få fokus over på noe annet.

Ja sa hun, jeg velger nødt. Steinar må ta av seg buksa. Steinar reiste seg opp og lot jeansen falle, jeg ble med ett litt brydd og reiste meg for å gå på do. Line skrudde ned musikken og smilte til meg. Jeg gikk på toalettet og tenkte over hva som faktisk foregikk. Uansett hva jeg tenkte på så kom bildet av Steinar som stod og tok av seg buksene med en diger kul på den hvite bokseren sin

ck_bulge1.jpg

 

jeg trakk i snoren og tenkte meg litt om og kjente at jeg var blitt ganske ør .. låste opp og gikk inn igjen. Jeg kom inn i stua og la merke til at de satt og nistirret på hverandre. Line med benene litt spredd og hadde sunket litt ned i sofaen. Steinar satt med den ene hånden lett over kuken som syntes tydelig gjennom undertøyet.

Line reiste seg og kom imot meg fort, "bli med meg på kjøkkenet" sa hun. Jeg ble med og hun sa "Jeg har spurt steinar om jeg kan få smake på den store kuken hans om det var greit for deg. Og han sa ja." Jeg vet ikke helt stotret jeg. "husk at du fikk ta meg og irene da vi var såvidt blitt sammen" svarte hun Jeg følte meg presset og kjente det kriblet litt. ja, men da tar vi det som det kommer sa jeg og om jeg ombestemmer meg skal du stoppe! jeg vil ikke at han skal ta deg, for vi har ingen beskyttelse denne gangen. Slapp av sa hun og tok rundt kukken min utenpå buksene, den var allerede blitt stiv og hard, hun så på meg og smilte bredt.

 

din tur sa hun høyt, og dro meg med inn igjen. Sannhet sa jeg, og før jeg hadde tenkt meg om ropte de "av med et plagg".. skjorta for, og jeg sa :"Steinar, har du lyst på dama mi?" jeg kjente jeg skalv i stemmen. Jeg har hatt lyst å prøve line i mange år, svarte steinar. men du har jo alltid vært i veien. Gudene skal vite jeg har prøvd.. kom det til slutt.

 

 

Også fortsatte han "men nå har dere hoppet over meg, så nå er det min tur , jeg velger nødt. Line jeg vil at du skal fingre deg for oss sa han. Line humret og sa da blir det show for to da. satte seg til i lenestolen ved siden av oss, la bena på hver sitt armlene og løftet skjørtet. Hun hadde blitt så våt at det var fuktig mellom lårene hennes.. 585972.jpg

 

Hun lot fingrene gli ned til musa si og gned forsiktig med to fingre i det hun satte i et stønn. Steinar fulgte nøye med , og jeg så han satt å strøyk utenpå boxeren sin.

I det hun lot fingrene gli inn i seg sa hun kontant, da er det min tur, selv og jeg fortsetter. Jeg velger nødt. Steinar, kom hit og la meg suge deg sa hun . Steinar så på meg og jeg nikket forsiktig. Jeg hadde lyst å se dette. det kriblet i hele kroppen.

 

Steinar reiste seg og gikk bort til henne, han hadde en stor våt flekk på bokseren hvor kukhodet lå, Det rev og slet i hele kroppen min, en del av meg ville brøle STOP!!! imens en annen (større) del av meg ville la de fortsette. Hun tok den andre hånden opp og strøk over kuken hans utenpå bokseren og tok tak i strikken og dro den ned. Steinar lot bokseren gli ned til anklene, og en enormt stor tykk kukk kom til syne, jeg holdt på å miste pusten . Line så på meg og tok tak rundt steinar med den ene handen imens hun fortsatte å gni seg nedentil. Så trykte hun steinar mot seg og det digr hodet hans traff leppene hennes.26_cum_valentines_blowjobs_3.jpg

 

Hun lot tungen gli opp og ned på kukhodet før den gled inn i munnen hennes. jeg så fingrene forsvant inn i musa hennes i det hun lot han gli inn og ut av munnen sin,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente hjerterytmen økte voldsomt og sjalusien rev i kroppen, samtidig som jeg var så tent at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. der satt jeg knappe to meter fra dama mi, som satt med bena godt spredt, fingret seg og en annens digre kuk i kjeften, jeg har alltid ansett meg selv som over pari selv, men steinar slo meg på alle sett og vis!. Steinar så ned på henne og grep tak i brystene hennes. hun stoppet opp. Jeg tenkte kansje hun ville stoppe, og følte medg skuffet og lettet på en gang. Hun satte seg opp og tok av alle klærne, lente seg tilbake. jeg så det drøyp en lang dråpe fra det digre lemmet til steinar og ned på det ene brystet til Line. hun tok fingeren ned på det og slikket det av fingertuppen. Steinar presset kuken sin mot munnen hennes igjen, hun slikket rundt hele kukhodet, og førte hånda hans ned til musa si. Han lot to fingre gli inn i henne, øynene til Line forsvant bakover og hun satte i et dypt stønn. Jeg kjente det koket i hele kroppen, og kuken presset på i buksa. jeg måtte flytte på den for å ikke få vondt. Line la merke til at jeg tok på meg selv, stoppet opp og sa. Kle av deg du også da vettu. Jeg var ikke tung å be, løsnet knappene på buksa og i det jeg løsnet bokseren gikk det for meg, utover hele magen og til og med på sofaen.. Både steinar og line stoppet opp og så på meg. "neimen stakar! ble det for mye for deg? du er visst ferdig alt du." kom det fra Line. Steinar begynte og le. Jeg følte meg plutselig helt edru og skjemtes så det måtte vises! Reiste meg skjelvende og gikk mot badet. Vi får vel få det til å gå for deg også før vi gir oss lo Line, og steinar svarte bare med et mmm. Jeg gikk inn på badet og låste døra. så ned på meg selv og kjente anger i hele kroppen. men jeg fikk meg ikke til å stoppe det som foregikk på stua , fornedrelsen var stor. Jeg hørte stønningen til Line fra stuen godt, så jeg slo på radioen og vannet. Kledde av meg og gikk inn i dusjen. jeg hadde sæd over alt føltes det som. i navlen, utover magen, nedover på sidene. Hadde nok aldri kommet så mye fra meg før. Jeg ble stående lenge, beruselsen fra all alkoholen kom sigende på igjen. og jeg reflekterte over hva jeg hadde gjort denne kvelden. Kjente på nytt det kriblet i kroppen. Så jeg fant ut at jeg kunne liksågodt hjelpe meg selv imens jeg sto der. Line var nok klar for å gå ut på byen etterhvert likevel. og det var ikke sikkert hun var like kåt etter det.

Jeg sto lenge, sikkert en og en halv time... det tok lang tid før jeg kom. og jeg drøyet det enda lengre før jeg gikk ut. var ikke sikker på hvordan det ville takles å gå ut å se dama mi ligge med steinars fingre mellom bena og kuken hans i munnen en gang til denne kvelden.

Det banket raskt på badedøra, så jeg skvatt til ." Er det mulig å få låne badet?" Det var steinar. jeg kjente meg lettet. ja selvfølgelig sa jeg og hadde på meg en bokser. Låste opp. Der sto steinar splitter naken, svett, med halvslapp kukk, klærne i handa og gliste bredt til meg. Jeg snek meg forbi han og han gikk inn på badet.

 

Jeg listet meg inn på stua. Line hadde lagt seg i den ene toseteren. Hun var fortsatt splitter naken. Hun strekte seg mot bordet og tok champagneglasset i det jeg rundet hjørnet på sofaen, slik at jeg så henne. hun snudde seg mot meg og smilte. Hun hadde sæd i ansiktet og håret. hun lå med føttene samlet sånn delvis ned mot gulvet. Før jeg rakk å si noe som helst, spurte hun ;"kom du?" Ja, det så du vel? sa jeg.. Ja, men i dusjen! Vi hørte du runka deg selv skjønner du.. sa hun og smilte.. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si. Kjente jeg var flau og litt satt ut. "Jeg kom hvertfall sa hun kontant. Flere ganger.." Hun satte seg litt opp og spredde bena mot meg. Jeg så det var bløtt på sofaputene, og det rant sæd ut av den barberte musa hennes. images?q=tbn:ANd9GcTZlceGmN_LDAfVKTXTVW_Bn1KN_dDmagKg01bEe5PyqL9N-IMt4g

Men men, stotret jeg. Slapp av sa hun.

"Jeg bruker jo p-piller, og steinar er jo helt frisk. Det vet vi jo!"

 

Hun tok seg en stor slurk av glasset sitt, og satte seg opp mot meg. Jeg kjente det presset på i bokseren igjen. Mer enn noengang i kved! synet av dama mi full av en annens sæd gjorde at hjerte løp løpsk og jeg hadde aldri vært så tent før. Jasså, klarer du en runde du også? sa line, hun lente seg bak igjen, og sa ta av deg, så kan vi ta en runde imens steinar dusjer.

 

jeg tok av meg, og la meg over henne, hun kysset meg kjærlig og stakk tungen sin inn i min munn. Jeg kjente det fortsatt smakte salt av henne,men det var glem i det øyeblikket hun presset seg mot meg og kuken min gled inn i henne. Jeg gled lett inn, det var samtidig selv om jeg kjente ikke var like trang som normalt, så var det som det grep om meg bedre. Jeg kjente at hun var fyllt opp SKIKKELIG før meg! Hun pustet tungt, og begynte å gni forsiktig på kliten sin imens jeg knullet den overfyllte fitta hennes. the-maid-takes-multiple-hot-creampies-9ac9c867f9bb3d48e0afaea878b9db.jpg

Jeg kjente jeg nermet meg fort å komme! UTROLIG fort, dro den ut for å stoppe, og kom utover henne. jeg fikk skikkelige rykninger i hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line så på meg og trekte seg bak. Jeg kjente jeg rødmet, jeg hadde nå kommet to ganger uten å i det heletatt kunne tilfredstille hennne bare i kveld. Dette var normalt ikke et slikt problem.. Jeg har alltid kommet raskt, men aldri så fort. Hjelper ikke med over gjenomsnittet stor kuk om man ikke kan bruke den på skikkelig vis. Jeg skulle akkurat til å beklage meg da Steinar kom inn igjen i rommet. Han hadde dusjet og fått på seg klærne igjen.

 

"se her! Han var såvidt inni meg!!!" sa Line og lo , Steinar så på meg og lo med henne. Jeg kjente jeg gremtes .. Line reiste seg opp og gikk mot badet. Nå skal vi ut på party ropte hun inn til oss. Jeg hørte hun skrudde på dusjen, i det jeg skled på meg bokseren igjen. Steinar sto med ryggen til og betraktet sentrumen ut vinduet. Line brukte all verdens tid, så jeg kledde likegodt på meg alle klærne igjen. Steinar blandet en dram til meg og sa "her, ser ut som du trenger den!" jeg nikket og skyllte ned.

 

Imens vi satt der og skålet, forsøkte jeg å bytte samtaleevne, lurte på om steinar hadde noen dame i kikkerten.

 

"vel sa Steinar, jeg har jo alltid forsøkt å få line til sengs etter hun ble voksen, men du var jo i veien... Det eneste jeg har fått ut av det er et par sugejobber i mellomtiden.."

 

Ok svarte jeg, klarte ikke helt å forstå hvor han ville med dette, han hadde ikke fått noen dame annet enn de som hadde sugd han? jaja. vi fortsatte å prate om løst og fast. Og plutselig sto line der. hun var striglet!! den dama som plutselig stod der gitt! høye støvletter, lårstrømper, et skinn miniskjørt og en hvit tanktop med bar mage. Null bh under hvertfall. Da er jeg klar for byen, kvelden ble da plutselig så kort! den er jo ti over elleve allerede! sa hun og smite.. Steinar reiste seg opp. Jeg må ta meg en dusj, så kommer jeg etter sa jeg til de, det var gangavstand til utestedet, så det var ikke noe problem. og jeg trengte tid til å samle meg.

 

Ok sa line, men kom snart etter da.

 

jeg smilte, ga henne et kyss og gikk på badet.

 

De forsvant ut ytterdøren i de jeg lukket badedøra. Jeg ble stående lenge. Hver gang jeg lukket øynene så jeg for meg line med en diger kukk i munnen.

6-320x240.jpg

 

 

Jeg kjente det ristet i kroppen av sexuell spenning. Dette var mange inntrykk og fordøye, og jeg hadde på en måte ikke fått noen "uttelling" selv, da jeg kom i løse luften to ganger........ Jeg bestemte meg for å gjøre noe med dette, slik at jeg hvertfall fikk bildene ut av hodet. Jeg gikk på soverommet vårt og tok med meg bærbaren. åpnet opp et sikkerstikk og etter LENGE løste det seg endelig, jeg kjente skuldrene kom ned et hakk eller to.. Jeg gikk ut igjen på badet og klatret inn i dusjen. Tok meg en god dusj og freshet meg opp. . .

Da jeg gikk ut og begynte gå mot utestedene møtte jeg Line, steinar, to kompiser av steinar og dama til den ene av kompisene. "ble av deg da?!" sa Line.. Jeg måtte ordne noe forskjellig stotret jeg. I to og en halv time??!!!" kom det fra hun.. Ja, jeg hadde litt å ordne opp i svarte jeg. Jaja. det var hvertfall helt dødt på puben, så vi tar nachspielet her! sa hun . Ok, skal bare kjøpe meg en øl og treffe litt folk så kommer jeg svarte jeg. Steinar sto og pratet med venneparet og kompisen og bare nikket til meg.

 

Jeg ankom puben og satte meg sporenstreks ved baren. bestillte meg en øl, og traff øyeblikkelig noen kjente. Praten og tiden gikk, og plutselig var det stengetid. Da vi gikk ut kom den ene vakten bort til meg, en barndomskompis jeg ikke hadde så mye å gjøre med lengre. og lurte på om vi kunne ta en prat.. Ja jøssda sa jeg, og tenkte lite på kveldens tidligere strabaser.

 

Hvordan er det med deg og Line? sa han.. jo vi har det bra vi, svarte jeg og smilte. Ok, for line var veldig oppetter han kompisen sin i kveld sa han, og hun oppførte seg på mange måter til flere som om dere to ikke var mer hvertfall... Jeg kjente jeg rødmet og måtte svelge et par ganger ekstra før jeg svarte han. Neida, de er gode venner vet du, sa jeg og slik vil det da være...

 

"ok, jeg har ikke noe med det jeg , men tenkte du kunne få beskjed" sa han og gikk.. Jeg begynte å gå mot leiligheten igjen. Jeg kjente usikkerheten bre seg i hele kroppen. Jeg løp nesten opp siste rest av trappen. Og kom inn i gangen hørte jeg latteren bre seg. De satt tydeligvis og drakk og praten gikk på vanlig vis på stua. skuldrene kom ned igjen et hakk. Jeg kom inn på stua, der satt Line i treseteren, og over bordet satt Steinar og den ene kompisen hans i den andre.

Hei sa Line og lente seg bak over sofaryggen for å gi meg et kyss. Jeg bøyde meg frem og kysset henne. Hvor er de andre to da? spurte jeg. De fikk låne soverommet vårt. Vi camper da bare her og på gjesterommet sa Line. Ok, skjønner sa jeg og satte meg ned. Jeg kjente jeg var ør i hele kroppen, sliten og klar. Steinar ga meg en pils og smilte til meg. Takker! svarte jeg og satte meg godt tilbake.. Du må hilse på en venn av meg sa Line, Typen ved siden av Steinar reiste seg opp. "Roar!" sa han og rekte ut hånda.

Vi har ikke møtt hverandre siden barneskolen, da var vi "småkjærester" sa Line og lo. Roar satte seg ned igjen. De to andre er venner av meg og måtte plutselig legge seg.. sa Roar og smålo.. Akkurat ja sa jeg og gliste tilbake. Jeg kjente jeg begynte å bli vel overstadig etterhvert og øyelokkene var tunge. Vel, jeg tar hvertfall kvelden. hva med deg Line? sa jeg.. Ta gjesterommet du kjære, så kommer jeg etterhvert svarte hun og strøk meg over ryggen.

 

Ok, da får dere ha godnatt sa jeg og gikk . På tur ut fra badet igjen passerte jeg soverommet vårt og hørte svak pusting og stønning derfra. Døren sto såvidt på gløtt, men jeg fikk ikke skimtet noe i det jeg passerte. Jeg la meg i sengen og hørte på knakingen fra senga vår og noe dempet stønning. Jeg selv var så utmattet at jeg lå og døset lett en stund før jeg hørte ytterdøra smalt igjen. jeg må ha vært borte en stund, for klokken var nå nesten fem, og det var stille i hele huset. jeg ble liggende våken en stund da jeg hørte badedøra gikk, og knakingen på soverommet fortsatte. i det fjerne. Jeg gliste og tenkte at de hadde det sikkert fint. før jeg sovnet igjen.

 

Jeg våknet av at sola stekte i øynene mine, Line lå ved siden av meg og at jeg hadde SOLID behov for noe å drikke, jeg stablet meg på bena og gikk ut i gangen og over til kjøkkenet og fant meg et glass vann. Ingen på stua. så da var vi alene, tenkte jeg. På tur tilbake så jeg at soveromsdøra til meg og Line, hvor "paret" hadde vært sto åpent, så jeg tittet inn. Der lå Steinar og Roar i senga vår.. Jaja, håper det ikke var de to jeg hørte i natt tenkte jeg og gikk inn til Line.. Hun hadde våknet og satte seg opp. jeg rakte henne glasset mitt. Hun smilte og tok imot det med begge hendene. Takk sa hun og smilte til meg. "joda! versegod, hvordan er formen?" spurte jeg. Den er bra den sa hun, jeg drakk ikke så mye i går, men jeg er jævlig sår i fitta og øm i kjeven. svarte hun til meg. Jeg kjente gliset kom, av en eller annen grunn klarte jeg ikke la være å smile ved tanken. Ja du fikk da prøve stor mann i gårkveld sa jeg. "ja sa Line, men jeg har en tilståelse å komme med...." Javel? sa jeg, du rotet kansje med Steinar på puben da jeg ikke var der? svarte jeg... Nei! sa hun!! det gjorde jeg ikke, Men jeg rotet med Roar, og lovde han mer hvus han droppet "daten" sin for kvelden og ble med på nachspiel. Jaha sa jeg, og hvordan gikk så dette til??? jeg kjente jeg ble yr i det jeg sa det. Sjalusien var ikke helt borte, men den ble overstyrt av noe annet.Line fortsatte; "Jo, jeg møtte han på puben sammen med en av de billige tøsene herifra, og hun liker jeg ikke! han fortjener bedre, så jeg dro han med meg på do og sugde han litt der inne til vi ble oppdaget av "daten" hans og en vakt som hadde begynt å lete!... Derifra gikk vi opp og kom i møte med ragnild og truls som lånte rommet vårt en stund. De er et vennepar av steinar skjønner du.

da du gikk å la deg, så ble vi sittende å prate en stund, før roar minnet meg på at han hadde noe å "innkreve" . Og ba meg bli med han på badet en tur. SÅ jeg ble med han utpå. Vi begynte å kline og strøyk en del på hverandre. Jeg runket han også hørte vi Ragnild og truls dro sin vei. 4784537-sensual-couple-foreplay.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ da fant vi ut av vi kunne gå innpå soverommet istedet for å være på badet.

Da vi kom ut i gangen sto steinar der og lo av oss, og sa at "Trenger dere hjelp?", noe som satte ut roar såpass at jeg dro med meg begge innpå soverommet. Kledde av de og satt de ved siden av hverandre oppi senga vår...

Javel? svarte jeg og dro hånda lett over bokseren min. Junioren var klar som et egg og det rant av meg. Fortsett sa jeg. Jo jeg satte meg ned på gulvet forran dem og vekslet på å suge de, men det var venskelig å fokusere. Jeg fikk liksom ikke noe flyt i det, så Steinar ga meg et hint om å gjøre mest med en om gangen. Så jeg begynte å suge Roar istedet for å prøve på begge to. sucking-two-dicks-gagging.jpg

Steinar satt å så på oss i fotenden og runket imens jeg fortsatte å suge Roar. Roar likte tydeligvis å ha tilskuer, jeg har aldri kjent noe så vilt før, det pumpet i han!"

Hun hadde oppdaget at jeg hadde "hardnet" og strøk hånden over kuken min. "går det bra sa hun?" jeg kjente hånden hennes grep rundt meg. "ja!, (jeg var solgt!) fortsett!! sa jeg.

Jo jeg var egentlig tenkt å bare suge roar til han kom, men det skjedde jo ikke noe, så jeg la meg på rygg og spredde bena til han, Han var ikke akkurat vanskelig å be. Steinar benyttet anledningen å legge kuken sin over munnen min i det roar trengte inn i meg. Han var ikke så voldsomt stor, lang men litt tynnere enn deg sa hun. jeg kjente jeg nøt synet i hodet samtidig som hun runket meg forsiktig. "roar begynte å knulle meg forsiktig til å begynne med, men så tok han lengre og hardere tak, slik at det ble vanskelig å fokusere på Steinar. Så jeg klarte ikke fortsette med han skikkelig. Så han satte seg tilbake og så på oss istedet. Like etterpå trekte roar seg ut og jeg tok ladningen hans utover magen min. richlitle_dfdfd6.jpg Roar reiste seg opp og gikk på kjøkkenet for å finne seg noe å drikke. Jeg ble liggende rolig og tok dynen og tørket litt av meg. Steinar la seg ned i sengen og begynte å ta på meg forsiktig. Vi lå og koste til Roar tittet inn og spurte om å få låne dusjen. Steinar vinket han videre og spredde bena mine og begynte å slikke meg. Det føltes herlig å bli slikket nedentil rett etterpå!! "

 

Jeg kjente jeg skalv i hele kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Går det bra med deg?" spurte hun. Ja, svarte jeg. slikket han deg bare da eller? sa jeg..

 

Ja en stund, til jeg ba han ta meg, noe jeg senere angret litt på svarte hun.... Hva da? sa jeg. Jo nå hadde han jo pult meg tidligere på kvelden, og du hadde jo vært der, og nå hadde roar også knullet meg. Så det var sårt etterhvert! hun spredde bena, jeg så hvor utrolig rødflammete det var der nede, og det var en flekk under henne på laknene images?q=tbn:ANd9GcTL5L6PTFg56tn7YsyspMyIFCcL03bbt2bo-4Nyf4u7FHVzYZgl

 

Ga dere opp da eller? sa jeg . Nei, Steinar var jo på som en okse med en gang! og han hadde mye å gå på!205 Jeg trodde aldri han skulle komme!! så jeg kom å la meg en halvtime før du sto opp nå, sa hun..

Jeg kjente jeg var på bristepunktet. Line satt og smårunket meg og så meg inn i øynene. Hun var sliten og klar, med skikkelig knullesveis. rød i munnvikene der hun satt og smilte til meg.

 

"takk kjære du" sa hun og la hodet på skakke. Jeg hørte romstering ute i gangen. Steinar og Roar var på tur å dra. Line lente seg tilbake og dro dynen godt over seg igjen. Jeg dro bokseren på plass og satte meg med bena i kryss.

 

Døren til rommet åpnet seg. Det var Steinar og raor, Vi drar sa steinar. Takk for serveringen sa han. han virket ikke det minste flau. Roar sto i bakgrunnen og humret.

"joda! selv takk! jeg tror jeg må sove litt nå. " sa Line og smilte til de. Jeg bare nikket mot de, jeg var mye mer brydd enn hva de var.

 

De dro ut og jeg hørte ytterdøra smalt. Jeg var klar som aldri før. Line så på meg og sa; jeg tror du må ordne dette selv nå, jeg klarer ikke mer. og må sove!

 

Jeg kjente fornedrelsen i hele kroppen og gikk ut av rommet, det luktet sex i hele leiligheten. Jeg kjente meg på en merkelig måte tilfreds, og var mer glad i dama mi enn noen gang før!

 

Dette var mildt sagt grensesprengende, og det skulle bli tre uker før noe som helst annet enn hånda skjedde her i gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...