Gå til innhold

Mann søker par

lan

Anbefalte innlegg

Ser etter et par der hun skal få erfare en annemann kanskje for sin første gang og siden forhold med dere.Jeg er utstyrt med ett redskap over gjennomsnittet lang og tykk og ser etter et par som er seriøse å vil ha med en xtramann i sengen,å jeg søker par over hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Skal nevne deg for kona i kveld, så mulig vi send deg fler meldinger etter det. Vi er også i Finnmark, men i vest. Jeg er bare så alt for tidlig oppe i dag, kona sover, klokka er jo bare ca 06.15 enda,

vært oppe i to timer jeg, og leta for kona etter mer sexvenner til oss. Håp kona vil vise interesse i kveld, det er hun som avgjør hvem vi skal treffe :)

Ha d bra der i Vadsø, håp personlig at kona vil med deg til slutt, etter litt nettsnakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...