Gå til innhold

Fotkjede


davio98

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Jeg lagde denne artikkelen for en stund siden. Der er det "lett" forklart. :) Har sett mange kvinner med ankelsmykke, men tror ingen av dem vet om denne betydningen.. Men vet aldri ;)

 

Finnes det skjulte tegn på cuckold blant oss i dette kåte samfunnet?

 

Når sommeren kommer smygende så kommer også kvinnene frem med blottede legger. I byen, på stranden og på fester. Du finner kvinner i klær som blottlegger leggene deres, overalt.

 

I Storbritannia er ankelsmykker utbredt blant hot wifes. Hvis en hot wife bærer et ankelsmykke på høyre ankel betyr det at mannen vet om hennes kåte og friske sprell i cuckold verdenen.

 

Har det noe å si hvilken ankel smykket er på?

 

Ja, det har det faktisk. I hvertfall innen cuckold verdenen. Jeg har sjekket litt rundt om på forskjellige forum, og dette er de ”reglene” jeg fant frem.

 

Hvis en kvinne bruker et ankelsmykke på –

Høyre ankel betyr det at hubbyen vet det.

Høyre ankel uten på strømper – hubbyen vet det OG det er ubeskyttet.

Høyre ankel innenfor strømper – hubbyen vet det, MEN det er beskyttet sex.

 

Venstre ankel utenpå strømper – hubbyen vet det ikke OG det er ubeskyttet sex

Venstre ankel innen på strømper – hubbyen vet det fortsatt ikke, MEN det er beskyttet sex

 

Men ikke tro at dette er et fenomen ALLE kvinner vet om. Som mange sikkert vet har ankelsmykker bare vært et smykke i mange år, uten en direkte link til cuckold, men det finnes spesifikke smykker som hot wifes kan kjøpe for å utrykke seg sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...