parsør Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 Og svar fikk jeg kjapt gitt. De har program både torsdag og fredag i påsken. Si gjerne fra om andre her skal en av de dagene så kan vi kanskje mingle over en utepils før avgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloung20 Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 Jeg Vet Tirsdager er det gangbang dag på VIProom si ifra om en jeg kunne blitt med hadde passet perfekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 3. april 2014 Share Skrevet 3. april 2014 Vært der to ganger. Første gangen var en fredag og ganske trasig. Var mest menn som sto og runket mens de håpet på å få seg noe. Andre gangen var det par-kveld og det var noe annet. Masse flotte dame rumper som sto opp i luften. Du kunne bare legge deg til å slikke eller ta på en kondom. Absolutt en deilig opplevelse! Deilig å se jenter ligge å kose på hverandre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.