Gå til innhold

I kveld er dama på byen


jonny34

Anbefalte innlegg

Oi oi, skikkelig heldig du ;) ei dame som er skikkelig slut iblandt skader absolutt ikke. Du får gi oss flere detaljer når du kan! ;)

 

 

 

Tror ikke andre folk her har noe imot et par saftige bilder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei pulings på dama gitt.. Hun kom hjem klokka 5 på natta, full og nypult, hun var fortsatt skikkelig kåt og ville at jeg skulle slikke henne. Jeg dro av hun stringen som var klissvåt, og så at det rant sæd ut av hun. Hun fortalte at han hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen og knullet. Han hadde kommet inni hun 2 ganger(hun går på pilla):) Jeg slikket hun til hun kom og hadde litt sex med hun før vi la oss.

I kveld er hun ute og treffer en hun har ligget med et par ganger tidligere, første gangen sugde hun han på toalettet på et utested. (hun har litt fetish for sex på toaletter).

Fikk nå i skrivende stund en sms, hun skriver at hun blir med han og kompisen hans hjem.. Får se hvor dette bærer i kveld:)

 

kommer kanskje tilbake med litt detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig en frue som vet hvordan det skal være. Cuckolden får pent sitte hjemme, og hun er på byen og knuller rundt. TOPP!!! eneste som var feil var kanskje at cuckolden slapp til når hun kom hjem, han burde vel egentlig nøyd seg med å slikke til det gikk for henne, og deretter fått runke på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak sier jeg:)

 

 

Jeg ville nok satt pris på å ha sex med henne etter en annen hadde vært inni henne. Den følelsen er så intens! :)

 

 

Kjenner jeg blir litt misunnelig på alle dere som forteller om utro kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er fullstendig klar over det. Du må ikke tro jeg har opprettet dette forumet og ikke vet om de fleste begreper innenfor emnet:)

 

Utro var jo bare en betegnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få oppdateringer da;)

 

du vet, "once they go black, they don't go back"

Endret av Nanox
Linker til andre sider skal kun være under "Linker til gode cuckoldsider på nettet"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei natt i spenning.....hun har skrudd av mobilen men allikevel sendt tre smser:

0137: "Sitter i TAXI sammen med han du vet....blir der i natt klem XX"

0515: "Har akkurat hatt min første orgasme med en deilig kjempestor negerpikk .......nesten for mye Klem XX"

1355: "Kom å hent meg på Statoil på xx kl tre. Skal fortelle deg alt etter at ungene har sovnet i kveld. Klem XX"

Har hatt hard pikk siden jeg satt av henne på restauranten i går kveld......gleder meg til detaljer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hun fortalte i går kveld: Etter mange tette deilige danser hadde hun kjent at han hadde i overkant stor pikk. Hun hadde latt han kjenne at hun var truseløs og etter det hadde ikke hun fått lov til å danse med noen andre. Hjem til han i Taxi så felles bad før hun var blitt fylt opp med mye pikk. Han hadde hatt flere orgasmer hvor han hadde sprutet inn i henne, selv om jeg hadde sagt at hun måte sørge for kondom......men hun sa at han var og er blodgiver slik at det er trygt.....jeg tenkte mest på at han satte barn på henne og ikke sykdomer. Jeg må alltid bruke kondom når hun er i denne månedfasen..... Når vi la oss i går kveld kjente jeg fortsatt restene av han i musa hennes.....ble sinnsykt kåt og hun tok alt mitt i munnen.....

Endret av sommerflort2004
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Hun er akkurat hjemme fra handeltur i byen der hun har kjøpt nytt sort undertøy......hofteholder... strømper...og ny lekker BH og hun skal selvsagt gå ut uten truse under den deilige korte kjolen.....

 

 

... herlig antrekk ... forfølge er hun shopping for dameundertøy ... Hva med å bli tatt i garderoben ved fremmede ...

 

J;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...