Gå til innhold

Sæd og safter


oslopar6

Anbefalte innlegg

På mandag sendte jeg en sms til min elskede mann at jeg hadde gjort avtale med min faste elsker. Vi møtes med jevne mellomrom i hans leilighet der han bor i arbeidsuka. Min elskede sendte tilbake en meldig om hvor høyt han elsker meg.

 

Elskeren min møter meg alltid utenfor blokka han bor i, og tett omslynget går vi inn. Og på vei opp heisen kysser vi og fingrene hans finner veien til min truseløse fitte. Innenfor døra kysservi lenge mens vi kler av hverandre. Han vet jeg elsker å bli tatt stående hardt. Det sender meg rett til himmels.

 

Han har en kraftig deilig pikk, og han kommer flere ganger inni meg i løpet av kvelden. Gjennomknullet drar jeg gjennover. Min elskede møter meg på togstasjonen. Jeg lukter sex og mannen min er veldig kåt. Innenfor døra river han av meg klærne og råknuller meg stående. Sæd og safter renner, og kåthet og spenning utløses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...