Gå til innhold

Gleder meg..


jeriko

Anbefalte innlegg

Snart kommer dama, og i løpet av kvelden forteller hun nok om helgen sin. Jeg hadde besøk av en kompis "hjemmefra", så hun drog på bursdagsfest dit hvor hun er fra. Fikk meldinger på lørdag om at hun ble klådd litt på av en viril 22-åring på dansegulvet, og at han også fikk kysse henne. Tror ikke det skjedde noe mer der da, hun var med venner, så hun ville nok ikke gå lenger.

 

I går skulle hun ha besøk av en tidligere flamme / nåværende venn hun har litt lyst på. Problemet er at de begge er så utrolig sjenert, og hun sier hun ikke tør å ta initiativet. De skulle se film og slikt sa hun. Jeg og kompisen min var på kino, og da jeg kom ut, fikk jeg en melding hvor hun spurte om jeg var alene. Jeg er veldig spent på hva det betyr, hun skrev at hun bare ville snakke og at det ikke hadde skjedd noe, men jeg har fortalt henne før at hun kan gjerne vente med detaljer til vi er alene sammen, så jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...