Gå til innhold

bull1979

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Heia vi er ett par langt mot nord, vi skal til Stavanger først på juni en tur. Kona er herlig råkåt ei på 55 år, IKKE fotomodell, litt tjukk rundt magen, ser helt uskyldig ut, men liker fler gutter og menn samtidig ute i skogen og i senger. Om du mailer oss litt mer opplysninger om deg selv så er vi på vei til å få kontakt. Det er trekant med kona vi først satser på og etter hvert som du bli kjent med oss, så får du også sikkert treffe henne alene (men avstanden til oss fra Rogaland er mange mil da)

Ved treff så er det du og kona som begynner å kose og sexe, først vi kona dusje ilag med deg, og etterpå finne en egnet plass til tre personer (på badet i dusjen har hu sikkert tadd din kuk i munn) og der gjør du som du vil, enten begynne med å slikke henne, eller bare krype på henne, jeg mannen hennes er i dusjen da, men er rask da og kommer strax til dere, da er det herlig om du ha kuken din i kona mi og dere ligger å knuller som bare det, jeg legger meg ved siden av dere og klemmer og kysser kona mi på tilgjengelige plasser (puppene, halsen, armene) mens du kjør kuk inn og ut av henne til du sprut i kona.

Håper du vil hvile deg litt etter du er tømt, så jeg får krype på min kones sædfylte fitte, og stikke min egen kuk inn i herligheten (beste som er: er å få knulle kona med sæd i seg fra andre)

Legger med min egen mail adresse her. [Mail fjernet ihht forumets reglement - Mod] om du svar meg, vidresender jeg mail fra deg til kona sin mailadresse til datamaskin som står 2 meter herfra og du vil få svar fra henne om hun liker det hun les om deg. Vi gir deg full diskresjon ( noe vi gir til alle) og vi krever at du er en renslig og snill kar som også gir oss diskresjon i framtiden.

Til slutt her i svar til deg. Ønsker deg mye god sex.

Ps. Om det er andre som ser dette svaret og min mailadresse og du også er interisert i å elske med kona mi så send også noen ord du å da, men da håp vi du bor nord i Nordland. Bodø - Narvik området vil vi svare på mail fra :)

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...