Gå til innhold

endelig fredag


iorna

Anbefalte innlegg

De har kjent hverandre vagt i mange år uten å tenke så mye på hverandre.

For en måned siden møttes de på en fest og fikk kjempekontakt. Hun kom ikke hjem før 6 på morgenen, men hadde bare pratet og såvidt klint litt.

Etter dette har de stadig sms'et, og så ble hun invitert på fest i kveld.

Det viste seg etterhvert at det var BARE henne som var invitert. Da skjønte hun tegninga og har hele den siste uke vært fullstendig ukonsentrert og kåt. Vi har knullet hver dag ved tanken på det som vil skje.

Hun har ikke bare kåte tanker om ham men også ganske sterke følelser. Dette føles farlig, men også derfor desto mere pirrende.

Han har levet et liv uten kvinner i mange år etter en skilsmisse.

Dette tenner henne, at han har så mye opplagret sexbehov. Hun sier hun skal gjøre ham gal av begjær før han får slippe til.

Hun er også helt trygg på ham så hun vet de kommer til å knulle uten kondom og hun gleder seg grenseløst til å bli sprutet inn i!!

 

De har bestemt at de skulle møtes så fort som mulig etter jobben, allerede i 15 tida.

Og hun sier at hun kanskje blir over til lørdag!

 

Dette er de harde facts.

 

Jeg skal følge opp med nyheter etterhvert.

Jeg tror hun ikke kommer til å sende så mange sms'er for ikke å distrahere ham for mye. Men jeg skal legge de ut her så snart de dukker opp.

 

Gleder meg like mye som henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kom hjem i 3 tida. Da hadde de holdt på et par timer til og hun var blitt knullet på kjøkkengulvet og sprutet utover det hele og kommet flere ganger. Han hadde fylt henne opp igjen med mengder sperm.

Deretter taxi hjem til meg hvor jeg fikk slikke henne ren mens hun fortalte alle detaljer og så fikk jeg knulle henne. Da kom hun igjen i noen voldsomme orgasmer. Dette gjentok seg nesten morgen med like stor nytelse for begge.

Da fikk jeg også vite at det hadde vært så fantastisk for begge parter at de har avtalt å møtes idag mandag igjen rett etter jobb. Det er sms'er frem og tilbake hele tiden og hun går rundt og er permanent kåt. Også på meg da heldigvis!

Jeg skal følge opp med meldinger i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette har nå pågått i noen måneder. De har sex 1 til 2 ganger i uken. Ikke alle ganger er like fantastisk, men alltid bra!

Vi hadde en interessant samtale forleden dag, om hva ville skje hvis vi sammen bestemte at vi skulle sette grensene våre tilbake til et punkt hvor vi bare har sex med andre når vi er 4 sammen. partnerbytte, men i samme seng og aldri kunne møte andre alene.

Hun var helt klar på at nå var hun tilvendt og gå tilbake til gamle former var HELT uaktuelt og ikke mulig! Jeg må legge til at hun innimellom også treffer to andre alene, i tillegg til at vi av og til har sex med noen par.

Når hun uttrykte så tydelig at hun var, etter egne ord, avhengig av å knulle flere, ble jeg dødskåt. Jeg hadde kommet dit jeg ville.

Hun hadde en elsker hun ikke kunne klare seg ut. Hun bare må ha sex med ham.

Hadde jeg sagt nei!, ville hun allikevel gjort det sier hun.

 

Nok om det, hun gikk akkurat på jobb og skal møte ham direkte etter jobb idag.

Hvis noen er interessert så si ifra, så kommer info etterhvert her.

 

Ha en strålende kåt dag

 

iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...