Gå til innhold

Damer som cuckolds?


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vet om det finnes kvinnelige cuckolds?

 

 

Jeg vet det står under betegnelsen på wikipedia at en "wittol" er en kvinnelig cuckold, men jeg har aldri hørt om eller sett en kvinnelig cuckold. Så jeg har rett og slett kommet frem til at det er et mannlig fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet 'Wittol' brukes om en mann som godtar at dama har seg med en annen, altså en type cuckold. Mens alle wittols er cuckolds er det bare en liten gruppe cuckolds som er wittols nemlig de som godtar dette, dvs de av oss som har dette som fetisj er vel wittols alle sammen. ;)

 

Kvinnelige cuckolds finnes, de kalles av og til cuckqueans. Det var nylig mange jenter som innrømmet at de tenner på at kjæresten har seg med andre på Kvinneguiden, i tråden Normal fantasi?

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=447223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste tråden nå, og må si at jeg ble veldig overrasket over at så mange jenter faktisk tenner på det. Jeg trodde det her var mer normalt for gutta. hehe

 

Men det er veldig godt å vite at det ikke bare er menn som liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok vært hanrei (forferdelig uttrykk) i over 30 år, men har ikke vært det bevist så klart som jeg er nå.

 

Det er jo ikke helt lett å komme ut av skapet hvis det er lov å bruke det utrykket.

 

Der går han som vil låne ut konen sin til "gud og hverman". Dit vtror jeg ikke vi kommer.

 

Men å diskutere med likesinnede er spennnende.

 

Jeg tror dette er en legning på lik med homo- og pedofili, og er glad for at det er hanrei jeg er blitt og ikke pedofil, det hadde ikke vært lett å leve med.

 

Det er nok ikke helt lett dette heller hvis hustruen ikke vil være med på leken. Men det gjenstår å se.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei.

Jeg er jente som alltid har fantasert og tent på at mannen min har hatt sex med andre. Men er helt ny til begrepet cuckold.

Jeg har vært med mannen min i 8 år nå, og han er mye mer konservativ enn meg. Han har heller aldri delt min interesse for dette. Men jeg har med årene overtalt han til å ha med et par damer da, med skalkeskjul om at jeg er bifil hehe.....men det gir meg egentlig ikke så mye.

Vi har hatt med noen damer, men fokuset har da naturlig sklidd over på meg, og tenningen har lagt seg.Jeg vil jo bare se på, helst ikke delta i det hele tatt.

Det at han skulle være sammen med ei dame, eller en fast elskerinne har jeg også alltid fantasert om, men aldri opplevd.

Jeg har aldri forstått denne fantasien/legningen.....og enda mindre visst at det var et ord på det.

 

Nå har det seg slik at denne uken, viste det seg plutselig at han hadde funnet noen og ville på tur med henne alene denne helgen. Jeg ble først veldig opphisset og vi setter oss ned og snakker om dette.

Og etter et par løgner undersøker jeg tlf og pcn hans, og det viser seg at han er dypt forelsket i denne jenta.

Og da var det ikke noe morsomt lengre......da ble det en ren trussel.

Jeg har forlangt at han bryter alt med henne, og nå vet jeg ikke om jeg kommer til å tørre å prøve ut denne legningen videre........jeg elsker jo mannen min og kan ikke gamble med å miste han.

Selv om jeg tidligere alltid har følt at faren er like stor for slikt selv om man ikke er utro....

 

Vel...dette var kort historien......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er nok ikke denne "livsstilen" enkel på noen måte. Det er en lek med ilden og av og til brenner man fingrene.

 

I teorien er man åpne og ærlige, stoler på hverandre og så kommer dette som et hyggelig og spennende tillegg til alt det andre man har sammen i livet. I virkeligheten er det ikke så enkelt.

 

Mange har opplevd å gi sin partner ganske så stor seksuell frihet og opplever likevel at partneren går bak deres rygg. Min erfaring med dette er at den partneren som har friheten opplever at det ikke alltid er så lett å dele noe intimt og at intimiteten med en annen kan bli ødelagt hvis de er åpne hjemme. Den som har friheten kan også ha behov for å holde ting tilbake, rett og slett for å beholde et privat rom. For mye åpenhet kan være ødeleggende.

 

Den som gir den andre frihet må nok også være beredt på at ikke alt som parteren foretar seg faller i smak. Kanskje faller han/hun for feil type person, kanskje skjer ikke det du mener bør skje osv. Dette kan være tøft å svelge.

 

Og, man må nok også være beredt på at ting kan gå lengre og bli mer intimt enn man føler man er klar for.

 

En ting jeg er rimelig sikker på, er at når din mann har gått bak din rygg med denne kvinnen, blir det alt for tøft for deg at han skal fortsette med noen form for relasjon til henne. For deg kan nok ikke hun fungere i den rollen lengre.

 

Men du må også være forberedt på at han vil forsøke å fortsette en relasjon til henne i det skjulte. Kanskje vil du ta ham på fersken en gang eller to til og så kan det gå en stund før det dør ut (hvis dere fortsatt er sammen). Først da kan dere ta en samling i bånn og diskutere veien videre..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget har jo vært at dette skal være noe til felles nytelse og for litt krydder og spenning i hverdagen. At han har kjørt solo i flere måneder, og i tillegg kun har servert løgner til dette, og når jeg leste en logg på msn, at han kun er i ekteskapet for barna og at han elsker henne osv.

Ja da er dette ingen seksuell eller noen annen form for glede for meg.

Jeg forstår det heller ikke, når jeg har oppfordret han til dette i årevis, at han ikke har fortalt om henne fra første stund og delt dette med meg.

 

Ser på dette forumet med stor interesse, for da kan jeg lese om andre som dette fungerer bra for. For jeg har ikke lenger tillitten nok til forholdet og mannen min, til at jeg tror jeg kan ha noe glede av dette i fremtiden......

 

Takk for flott svar..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig synd å lese om din tragedie Marita!

 

 

Hva har du tenkt å gjøre med dette? Kanskje frekt å spørre, men jeg klarer ikke la vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun visst om dette en uke nå. Vi har to små barn og ta hensyn til, så jeg håper jo at han velger å skrinlegge denne jenta og velge ekteskapet sitt. Han sier jo at han gjør det, men jeg også er overbevist om at han kommer til å ha kontakt med henne i skjul.

Men det kommer jeg til å finne ut etterhvert.

Har aldri vært god til å planlegge, tar en dag om gangen og får ta problemene etterhvert som de dukker opp.

Men har gitt han et ultimatum nå......jeg bryr meg ikke om historikken, men jeg forbyr han all kontakt what so ever med denne dama. Om han ikke respekterer det, har han valgt henne over familien, og da føler jeg at jeg fortjener noe bedre i livet.

Så får vi se hvordan det går. Han klarer aldri og lure meg når jeg er på vakt, for jeg er sluere enn de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan sette meg inn i hvordan du føler det, men cuckoldry er jo en risikosport om jeg kan kalle det for det. Alle vi som tenner på dette vet på forhånd at det kan gå rett til skogen, og i ditt tilfelle har det virkelig det. Men du har vel i det minste blitt en erfaring rikere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ja har lært mye den siste uken ja. Har også lest mye om dette temaet i det siste.

Jeg og mannen min har nok ikke hatt en åpen nok kommunikasjon til at vi kunne levd dette livet. Sånne fetisjer er kun mulig å gjennomføre med minst mulig risiko når man har et perfekt forhold, åpenhet og kommunikasjon.

Vi er i en sårbar periode med små barn og er ikke så flinke til å snakke sammen. Som tidligere nevnt er han veldig konservativ til forohold/sex og jeg veldig liberal.

Men han kan ikke ha en annen dame fordi han er ulykkelig i forholdet.

Det er et lykkelig forhold som kan tilføre ekstra krydder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo veldig dum siden han har misbrukt tilliten din på denne måten. Jeg mener at et par der en eller begge av partene kan dele sex med andre mennesker er den ultimate tilliten man kan få og gi.

 

 

Så han kommer nok til å angre bittert på dette hvis han mister deg vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...