Gå til innhold

Ny kjæreste.


Gjest badboycc

Anbefalte innlegg

Gjest badboycc

Jeg har fått meg ny dame som er kåtere enn noen kvinne jeg har vært borti før! Det finnes ikke sperrer i hodet hennes i det hele tatt og jeg føler egentlig at vi alltid ligger i senga når vi har litt tid sammen!:p

Så tror ikke det skal bli vanskelig å få henne til å skaffe seg elskere, for hun trenger mer enn en mann. Gleder meg!

Er jo litt ironisk at den største fantasien man har når man får seg ny dame er at hun får seg en elsker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn var det med meg og min nåværende også. tok ikke lang tid før jeg begynte å fantasere :p Men har du forhørt deg litt til hvordan hun stiller seg til å bli hotwife?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badboycc

Ja, hun virker ganske så postitiv til det:) men hun vil først være sammen med meg litt for å se om det blir oss to før hun begynner å ha seg med enda flere. Men er det opp til meg så vil jeg gjøre alt for å beholde ei jente som for det første er så pen og for det andre er postitiv til å være hotwife. For det er ikke mange jenter som en gang sier kanskje, de fleste sier blankt nei:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg aldri fått et blank nei, men ikke langt ifra. Tror nok alle jenter er tøser innerst inne, noen bare vet det ikke enda ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badboycc

Hehe, du har nok rett i det:P Det kler ikke jenter å leke så prektige! Fra naturens side er det jo ment at de skal ha seg med det som byr seg:P En genkryssning mellom damer og kaniner hadde kanskje ikke vært så dumt :p:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...