Gjest badboycc Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Jeg har fått meg ny dame som er kåtere enn noen kvinne jeg har vært borti før! Det finnes ikke sperrer i hodet hennes i det hele tatt og jeg føler egentlig at vi alltid ligger i senga når vi har litt tid sammen! Så tror ikke det skal bli vanskelig å få henne til å skaffe seg elskere, for hun trenger mer enn en mann. Gleder meg! Er jo litt ironisk at den største fantasien man har når man får seg ny dame er at hun får seg en elsker:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Hehe, sånn var det med meg og min nåværende også. tok ikke lang tid før jeg begynte å fantasere Men har du forhørt deg litt til hvordan hun stiller seg til å bli hotwife? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest badboycc Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Ja, hun virker ganske så postitiv til det:) men hun vil først være sammen med meg litt for å se om det blir oss to før hun begynner å ha seg med enda flere. Men er det opp til meg så vil jeg gjøre alt for å beholde ei jente som for det første er så pen og for det andre er postitiv til å være hotwife. For det er ikke mange jenter som en gang sier kanskje, de fleste sier blankt nei:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 For min del har jeg aldri fått et blank nei, men ikke langt ifra. Tror nok alle jenter er tøser innerst inne, noen bare vet det ikke enda hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest badboycc Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Hehe, du har nok rett i det:P Det kler ikke jenter å leke så prektige! Fra naturens side er det jo ment at de skal ha seg med det som byr seg:P En genkryssning mellom damer og kaniner hadde kanskje ikke vært så dumt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Så det er en sånn dame du har fått altså? Blanding av en eske med kaniner og dame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Gratulerer! Der er vi to! Møtte selv en jente for bare noen uker siden og vi er allerede igang med griseprat som inkluderer horerier! Blir spennende å følge hverandres historier fremover, etter vi har fått varmet jentene opp litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 1. september 2010 Share Skrevet 1. september 2010 Grattis! Håper det går din vei! Hold oss oppdatert med krydder a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.