Gå til innhold

Jeg lurer på....


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på av ren nysgjerrighet hvor mange av de faste brukerne av forumet er underdanige, "krek", sissier, etc og som liker ydmykelse, fornedring og evt. fysisk straff -og hvor mange er dominante og liker å fornedre og ydmyke/straffe underdanige cucks/cuck wannabes. Det kan være vanskelig å se slikt ut fra brukernavn. Ikke noe farlig å svare altså, for vi er jo alle "onanyme":)

sissy a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GammelKukenTrondheim

Jeg liker å straffe og ydmyke underdanige cuckolds. Særlig når Hotwifen er til stede. men også gjerne et par hvor begge er suber. Hva med deg sissy_anabella? Hva liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckolden her er ydmyk og liker å bli satt på plass med alle former for nedverdigelse og avstraffelse. Mobbing for liten pikk, hurtis sprut og dårlige sengeferdigheter, ydmykende påkledning som dameundertøy eller stuepikeuniform. Ris på rumpa, ørefiker, skammekrok etc. både av fruen og elsker. Satt til å utføre ydmykende tjenster med servering, husarbeid eller slikketjenester.

Dessverre har det ikke vært mulig å finne en bull som fult ut forstår behovet og samtidig kan gi fruen all den deilige sex hun ønsker. Et par bulls har gitt cucky litt ris og kjeft men det blir ikke helt riktig når det er "halvhjerta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckolden her er ydmyk og liker å bli satt på plass med alle former for nedverdigelse og avstraffelse. Mobbing for liten pikk, hurtis sprut og dårlige sengeferdigheter, ydmykende påkledning som dameundertøy eller stuepikeuniform. Ris på rumpa, ørefiker, skammekrok etc. både av fruen og elsker. Satt til å utføre ydmykende tjenster med servering, husarbeid eller slikketjenester.

Dessverre har det ikke vært mulig å finne en bull som fult ut forstår behovet og samtidig kan gi fruen all den deilige sex hun ønsker. Et par bulls har gitt cucky litt ris og kjeft men det blir ikke helt riktig når det er "halvhjerta"

Cuckold, jeg aner konturene av en SISSY cuckold her:o:o:o Flott at du står fram og forteller om det som tenner deg/dere - jeg har mange av disse lidenskapene selv ja...(dameundertøy er for meg ikke ydmykende lenger - det brukes jo av de skapningene som vi beundrer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...