spacwolf Skrevet 27. august 2010 Share Skrevet 27. august 2010 mann på 41 søker et par hvor frua er underdanig/sub og hvor mannen vil at jeg skal bruke henne til min hjertens lyst . ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sittingbull Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 Er du i trondheim i august/sept? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trine48 Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Rica Nidelven i oktober? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sittingbull Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Rica Nidelven i oktober? Oktober passer bra. Har erfaring fra tidligere treff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 10. september 2012 Forfatter Share Skrevet 10. september 2012 kansje vi begge skal møte sitting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sittingbull Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 kansje vi begge skal møte sitting? Knakende god ide Space! To kåte erfarne karer bruker å gjøre susen Hva tror du Trine48? Tror vi klarer jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 23. september 2012 Share Skrevet 23. september 2012 Ja, og er det ikke nok med to, så kan jo jeg også stille, og da nermer det seg jo en liten GB... Men det blir vel litt for mye for deg Trine?... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.