Gå til innhold

Ei lørdagsnatt


Anbefalte innlegg

Det var lørdagsnatt og jeg hadde nettopp langt meg, da det plutselig tikket inn en MMS. Det var bilde av en kuk, og det stod ”eg e kåt på deg.” Jeg måtte sende ei melding tilbake og spørre ”hva gjør du med det”. Da fikk til svar ”kan du komme hit”. Jeg skrev ja med en gang og spurte om ”når?” ”Kan du komme nå?” ”Jeg kommer med en gang,” svarte jeg. Jeg skalv av spenning. Jeg sa til samboeren min at jeg drar en tur ut for å få meg litt ordentlig kuk. Ja, vel svarte han. Jeg dro og møtte min elsker. Han var i morgenkåpen da jeg kom. Vi begynte å kline og klærne mine forsvant en etter en. Jeg satte meg i fanget hans og styrte den gode kuken inn i den våte fitta mi, og jeg ridde han. Jeg kjente at kuken for ut og inn. Så ville han smake på fitta min, og det fikk han. Jeg la meg til rette og kjente den våte tunga hans, også kjente jeg plutselig noe stort som presset seg inn i fitta. Han hadde en dilldo som han presset inn i meg. Etter ei stund kjente jeg orgasmen kom i full fart. Å, det var godt. Nå var det hans tur til å få orgasme. Jeg smakte på den gode kuken, og etter ei stund kjørte han den inn i fitta og pulte meg til han sprutet i meg. ÅÅåå det var godt. Etter ei stund dro jeg hjem til min samboer og fortalte at nå var jeg ferdipult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...