Gå til innhold

Dilemma - trenger råd fra de erfarne


Spent

Anbefalte innlegg

Hei alle, trenger noen råd nå.

 

Jeg har en kone som har hatt sex med andre menn mens vi har vært gift. Men i en hektisk hverdag er hun sjelden ute, ønsker ikke å involvere noen fra jobben, synes internett tar for lang tid osv. Hun sier det klart, det som tenner meg er når jeg kommer i en situasjon hvor det blir flørt og spenning ute, eller på fest, og ikke sitte å planlegge det tirsdag kveld etter jobben. Derfor er det litt for lenge siden sist... og jeg savner det.

 

Hvert år er vi på en venners venner fest, ca. tretti deltagere. Vi kjenner i utgangspunktet bare tre av dem, men etter noen år har vi jo nå blitt ganske godt kjent med flere. Dette er, ifølge henne, en typisk fest hvor hun gjerne lar andre menn ta henne, flørte med henne, knulle henne. Og hun trenger ikke være diskre for hennes del, og lar det gjerne utarte dersom flere blir med.

 

Men... det er jo da en liten risiko for at vår livsstil (selv om det er sjelden), kommer ut blandt enkelte venner. Det er ingen kollegaer eller naboer involvert, så det kommer sikkert ikke ut i dagliglivet, men likevel... Sjansen for at noen ser noe, får med seg noe, på denne typen fest og i det huset, er relativt stor, dersom det skjer noe.

 

Og dilemma er da.... endelig har vi barnefri, endelig kan kona knulle menn, og endelig kan jeg få bruke henne etterpå å ser at hun er brukt, og også høre hva hun har opplevd. Og så skal vi holde igjen fordi det er noen få der som vi kjenner?

 

Noen som har erfaring fra lignende?

 

OM det venneparet vi opprinnelig ble invitert med av får dette med seg, kan man ikke da bare spøke det bort med litt "festmoro", og leve med det? Eller blir det vanskelig etterpå? (Det blir helt sikkert ikke dem som er med på sexen, men det er jo 50/50 at de får det med seg.) OM de ser det og får det med seg.. er det noen som har dårlig erfaring med det?

 

Spørs jo også hvor langt det går... hun og tre menn, mens jeg ser det er jo en ting som er litt "flaut" dagen derpå, mens et knull alene på et soverom kanskje er litt mindre risky.

 

De tre vennene vi kjenner fra før, kjenner forøvrig flere av våre venner, så det om det oppdages må det gjøres noen avtaler om stillhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dama mi har enda ikke hatt sex med en annen mann, men dette er jo noe som tenner begge og jeg vet ikke om èn eneste av hennes venninner som ikke vet om dette. Og selvfølgelig har det blitt tatt imot på flere forskjellige måter. Deriblandt noen som syns det er ekkelt, og noen som syns at dama mi er heldig.

 

Jeg bryr meg faktisk ikke så veldig mye om dette lenger, for det har jo egentlig blitt rimelig normalt for samtykkende par å ha sex med andre. Selvom cuckoldfry kanskje ikke er helt stuerent enda.

 

Så mitt råd vil vel være å la henne gjøre hva hun selv vil. Om hun vil ha en mann på den festen, så får du bare la det stå til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at dette kan være et dilemma.

Noen av våre venner har vi fortalt det til. De fleste av disse synes det er kult, andre sprøtt, andre igjen forstår ikke noe av det, men så lenge vi gjør det åpent for hverandre så synes de det er helt greit. Det vi ikke sier er at jeg (han) er avholdene og tenner på at hun har seg. Det er nok denne delen av det som de ville synes er vanskelig å forstå.

På fester hvor hun har vært sammen med venner og fått tenning på en, så har hun tatt han med seg hjem eller til ham.

Ellers går vi av og til på VIP room, da vet vi at det blir fart og hun kan ta for seg av flere.

Vi har jo alle forskjellige behov. Hun liker å ha noen faste hun kan treffe. På den måten er det bare å sende en sms og så står de på døra. Veldig greit med faste elskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Skjønner at dette kan være et dillemma ja. Men er nok enig med Nanox - La henne få lov til å gjøre som henne vil :)

Jeg tror det vil komme mer spenning ut av det, enn hvis hun må finne en "vanskeligere" måte å gjøre dette på.

 

Det vi ikke sier er at jeg (han) er avholdene og tenner på at hun har seg. Det er nok denne delen av det som de ville synes er vanskelig å forstå. .

 

Er nok veldig enig i denne! Vi har ikke sagt det til noen av vennene våre, men da vi sier det kommer vi nok også til unnlate å si akkurat denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger, det er vel egentlig det jeg lander på også. Har forberedt henne på at hun kan la lystene styre. Enda noen uker igjen da, så jeg merker at det er veldig opphissende, men samtidig er jeg veldig spent. Så foreløpig ligger det an til fritt frem, men diskre... I den grad det er mulig. Tett dans, flørt og kosing og litt kyssing kan være opphissende "offentlig" uansett, og også uskyldig og lett å le bort. Vil hun ha mer får de snike seg litt bort. Det tilfredstiller nok oss begge:-) Det er for lenge siden sist nå.

 

Så får jeg håpe ingen oppdager dem og prøver å stoppe dem :-). Mange er jo mot utroskap...., av en eller annen merkelig grunn.

 

Litt rart egentlig at man gruer seg, noe av grunnen til at man forteller om dette på et forum og andre nettsteder, er jo at man synes det er helt i orden. Og derfor "offentliggjør det" her. Og vil at andre skal vite og se. Og om man er på et utested uten kjente, ønsker man gjerne å se at hun forfører en mann selv om alle vet at hun er min kone. Og fantasier om venner har vi også. Men likevel, spent på sette det ut i live i nærheten av noen få man kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...