Gå til innhold

Min hottie!


par8278

Anbefalte innlegg

Hun tar det i sitt eget tempo, men jeg lurer bare på om det er noen gode innfallsvinkler til dette. Er nok ikke så desperat heller...så slapp av og ikke ta med den diskusjonen i denne posten. Hun har god smak, og har sine egne preferanser. Jeg styrer ikke noe av hennes planer. Hun er helt fri til å gjøre hva hun vil med hvem hun vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fantasier er veldig viktige, og gi beskjed om at du sier ifra dagen etter, hvis det dere fantaserer om ikke er greit. Til slutt er hun med også når hun ikke er kåt.

I det moduset er venninneturer på byen smart... med klar melding om full frihet. Da dukker det opp en mann hun tenner på til slutt... Om det er den settingen du tenner på da.

Det kan starte med at de kysser litt, danser tett, osv. Og når det har skjedd, og tydelig blitt akseptert av deg, så er veien videre kortere.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...