tropisk Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Hei, jeg er en farget mann i Stavanger område som lurer på om det er et cuckoldpar her i distriktet som ønsker å innlede et seriøs forhold med en mørkhudet "bull". Jeg håper å kunne treffe et par som har erfaring eller som har et seriøs ønske (uten sjalusi) om leve ut en slik spennende forhold og vennskap med meg. Finnes dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tropisk Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 Er det ingen i Stavanger området som har lyst å bli kjent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tropisk Posted November 28, 2010 Author Share Posted November 28, 2010 Noen i stavanger som har lyst på treff ikveld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thaijenta Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 vi vil gjerne bli kjent med deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Par-Stavanger Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Bare ta kontakt så skal vi nok bli enige om et treff Par-Stavanger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tropisk Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Har ikke klart å treffe noen ennå, er det flere i Stavanger som er interessert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts