tropisk Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Hei, jeg er en farget mann i Stavanger område som lurer på om det er et cuckoldpar her i distriktet som ønsker å innlede et seriøs forhold med en mørkhudet "bull". Jeg håper å kunne treffe et par som har erfaring eller som har et seriøs ønske (uten sjalusi) om leve ut en slik spennende forhold og vennskap med meg. Finnes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropisk Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2010 Er det ingen i Stavanger området som har lyst å bli kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropisk Skrevet 28. november 2010 Forfatter Share Skrevet 28. november 2010 Noen i stavanger som har lyst på treff ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaijenta Skrevet 10. desember 2010 Share Skrevet 10. desember 2010 vi vil gjerne bli kjent med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 24. april 2011 Share Skrevet 24. april 2011 Bare ta kontakt så skal vi nok bli enige om et treff Par-Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropisk Skrevet 11. november 2012 Forfatter Share Skrevet 11. november 2012 Har ikke klart å treffe noen ennå, er det flere i Stavanger som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.