kaaarekbg Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Jeg er en mann på 51 år fra Kongsberg som søker kontakt med dame i par som holder til i nærheten av samme by som meg selv. Jeg har normal kroppsbygning og et ok utseende. Jeg er glad i sex,og er synes det er spennende å skulle møt een kvinne hvor det er åpent at hun treffer andre menn. Enten alene eller hjemme hos dere. Deres alder og utseende er uten betydning for meg. Jeg er med på det aller meste. Ikke vær beskjeden og redd for å ta kontakt m meg. Jeg er 100% seriøs.Er renslig og garantert sykdomsfri. Kos og klem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaarekbg Posted August 20, 2010 Author Share Posted August 20, 2010 Hei kanskje flere svarer nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PELLEMANN Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 vi er ett par fra sørlandet og det er jo ikke så langt til kongsberg muligens du kunne passe til våre ønsker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsker til henne Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Du får se på vår profil . men vi krever at du er velutstryt velig sosial og oppegpende, og en person vi kan stole på...mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts