Gå til innhold

Utløsning for cuckolden?


Lincoln

Fortjener cuckolden utløsning lørdag 19-1 (se hjelpetekst i tråden)  

56 stemmer

  1. 1. Fortjener cuckolden utløsning lørdag 19-1 (se hjelpetekst i tråden)

    • Ja
      22
    • Nei
      44


Anbefalte innlegg

For at min kjære sissy cuckold ikke skal føle seg trygg på å få utløsning selv om han klarer å overbevise meg om at det er nødvendig, vil jeg nå invitere dere alle til å være med på å bestemme skjebnen hans. Annenhver lørdag, første gang lørdag 19-1, vil jeg telle opp ja og nei stemmer her som vil være avgjørende for om han blir sluppet ut av kyskhetsbeltet for en utløsning. Jeg vil holde dere orientert om han er tjenestevillig eller om han er mindre grei her i denne tråden slik at dere har bedre grunnlag for å stemme. Eller dere kan rett og slett være snille eller litt slemme mot ham:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Her hos oss er det jeg som bestemmer når min ektemann og hanrei skal få uttømming. Han må jo tømmes en gang i mellom, men jeg mener det ikke bør være veldig ofte. Hanreien min går med lås på tissen daglig, og min erfaring er at lang avholdenhet uten melking gjør at han holder seg oppmerksom og medgjørlig overfor meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...