Gå til innhold

Sommereventyret


Par-Stavanger

Anbefalte innlegg

Vi er et par som har fått testet litt både der han er cuckold og blir behandlet deretter fra ektefellen og en venn som var bull. Sommereventyret denne sommeren er der han fikk prøve seg Bull hos et annet par.

Historien starter slik:

Jeg arbeider i et stor firma på Vestlandet og har mange gode og kjekke kolegaer.

En av disse arbeider jeg tett opp til i flere prosjekter.

Etter en sen arbeidsdag en fredag tok vi turen ut for et par pils, og i disse sommertider med lettkledde kvinner kom praten inn på våre respektive kvinner hvordan de kler seg utfordrene. Nok om det, avtalen min kollega hadde gjort med sin ektefelle var at de skulle møtes på byen etter arbeid.

Og der kom hun, for et vakkert syn,langt blondt hår, slank, brun av sol, sommerkjole og utringning. En virkelig drømmekvinne.

Det ble at vi tok noen vin og øl og stemningen ble høy etterhvert.Kvelden ble lang og det var på tide å reise hjem. Vi tok en drosje sammen for veien hjemover var i samme retning.Vi kom først hjem til kolegaen, hvor de bød meg inn for en kaffe. Jeg takket ja og må si som sant at det ble nok mer drikke men ikke mer enn måte.

Musikken var jo satt på og som hør og bør, bød jeg "drømmekvinnen" opp til dans.

En rolig dans og veldig tett, hvor hun etter en stund forteller meg at hun liker meg godt og kunne tenkt seg en trekant sammen med oss menn. Jeg ble litt paff men fikk summet meg etterhvert. Det var tydelig litt avtalt spill fordi min kolega kom bort til meg og bekreftet de samme ønskene med henne som midtpunktet.

I mellomtiden hadde kona hans gått inn på deres soverom og min kolega spurte om jeg ville være med og som en mann med lyster i behold og en drømmekvinne kunne jeg ikke takke nei til tilbudet.

Vi kom inn begge to der hun hadde lagt seg under pleddet.Vi kledde begge av oss og la oss på hver vår side av henne.

Vi begynte begge å beføle henne, og jeg følte på hennes mage og beveget meg opp til hennes faste bryster.Alle ble mer tent etterhvert etter at alle tre befølte hverandres kropper og kjønn.

Kolegaen min førte først hans lem inn i hennes kjønn hvorpå hun tok mitt lem inn i munnen.Hun var virkelig god til å suge mitt harde lem.Hun hoppet av han og ville ha mitt lem inn i seg, og vi byttet situasjon. Vi holdt sikkert på i 2 timer med å tilfredstille henne. Hun var ei skikkelig sexlysten kvinne som elsket store og harde lemmer inn i seg.

Vi avsluttet dryppende svette med å tømme oss inn i hennes saftige og etterhvert så utslitte hull.

Vi var alle utslitte etter hendelsen, men fant meg mine klær og måtte hjem igjen. Jeg kysset hennes panne som avslutning hvor hun hvisket meg at jeg måtte komme snart igjen for en trekant igjen.

Etter denne fredagen kommer det jo en arbeidsdag igjen og for å møte kolegaer igjen.

Jeg skjems litt da jeg møtte han igjen, men frykten forsvant da han forsiktig fortalte at hendelsen på fredag måtte vi gjennoppta igjen ved en annen anledning.Dette var et ønske fra hans kone også.

Så nå venter jeg bare på neste eventyr med henne som midtpunkt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...